beantwoord

Geen Bereik, Bellen en Smsen

Hallo Tele2, Ik zit met het volgende probleem: ik ben net verhuist en waar ik nu woon heb ik totaal geen bereik, ik kan niemand bellen en niemand kan mij bellen. Heel vervelend, Ik heb al wat jaartjes een abonnement bij jullie en dit beviel altijd goed tot nu dus. Ik zit er nu over na te denken om naar een andere provider over te stappen maar eigenlijk doe ik dit liever niet. Kunnen jullie mij helpen? Met vriendelijke groet, Majèl Booijink

icon Beste antwoord door Kiko van Tele2 7 januari 2016, 20:59

Hoi hoi,

Ik heb begrepen dat je mijn collega Maarten dan eindelijk gesproken hebt. 🙂 Goed om te horen.
Hij zal je snel weer bellen omdat je nog even over het een en ander wilde nadenken.

Heel fijn dat er nu echt schot in zit! 🙂

Groetjes Kiko

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

37 Reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Majèl,
Goed dat je naar het forum bent gekomen. Ik ga je helpen.
Zou je eens op de dekkingskaart willen kijken wat je 2G dekking is en daarna wat de 3G dekking is in jouw woonplaats.
Merk je dat als je buiten jouw woonplaats bent dat je wel bereik hebt?
Ik hoor het graag van je!
Groetjes Kiko
Hallo Kiko,
Bedankt dat je me wil helpen! Ik heb op de dekkingskaart gekeken en er staat dat er 2G dekking is buiten en binnen, tevens is er ook 3G dekking buiten, 3G dekking binnen is er niet. Wanneer ik buiten mijn woonplaats ben heb ik wel gewoon bereik.
Groetjes Majèl
Reputatie 7
Badge +5
Eens kijken hoe dit "opgelost" gaat worden, het factuuradres is bepalend niet buiten je woonplaats.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Majèl,
De dekking moet inderdaad gewoon goed zijn. Ik heb ook even gekeken en de zendmast bij jou in de buurt heeft ook geen storing.
Ik wil je even vragen of je jouw simkaart in een ander toestel wilt doen. Heb je dan ook geen bereik?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Hallo Kiko,
ik heb mijn simkaart in een andere telefoon gedaan en nog steeds geen bereik.
Groetjes Majèl
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Majèl,
Zou je mij in een privebericht deze gegevens willen sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
Mobiele nummer

Ik wil je namelijk een nieuwe simkaart toesturen. Je kunt mij een persoonlijk berichtje sturen door op mijn profiel te klikken. Daar zie je de knop bericht. Als je hierop klikt kun je je gegevens naar mij sturen.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
hoi hoi,
Bedankt voor je gegevens! Ik heb je een nieuwe simkaart toegestuurd. Deze zul je binnen 5 dagen ontvangen.
Als je de nieuwe simkaart ontvangen hebt, moet je hem voor gebruik eerst activeren. Dat kun je doen via deze link.
Laat je even weten als je hem ontvangen hebt en of je met je nieuwe simkaart wel bereik hebt? 🙂
Fijne avond alvast. Groetjes Kiko
Hallo,
ik heb de simkaart ontvangen en geactiveerd! en nog steeds heb ik geen bereik!
groetjes Majèl
Reputatie 7
Badge +5
MBooijink schreef:

Ik heb op de dekkingskaart gekeken en er staat dat er 2G dekking is buiten en binnen, tevens is er ook 3G dekking buiten, 3G dekking binnen is er niet.

Welke phone gaat het hier om ?
Typische iPhone5 en Galaxy s5 mini (i.c.m. Tele2) kwaal om dan totaal geen bereik te hebben.
Een Samsung note 3
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Majèl,
Wat jammer dat de nieuwe simkaart niet de oplossing was. Ik wil graag een dekkingsonderzoek starten.
Het kan zijn dat mijn collega je telefonisch wilt benaderen. Zou je misschien je beschikbaarheid tijdens kantooruren willen doorgeven en op welk nummer.
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
hoi Majèl,
Mijn collega heeft je gebeld maar heeft je helaas niet gesproken. Hij zal je binnenkort nogmaals bellen.
Zou je trouwens in je MijnTele2 omgeving je nieuwe adres willen doorvoeren? 🙂 Wij zien namelijk nog je oude adres staan.
Groetjes Kiko
Hoi Kiko,
ik heb het gezien inderdaad, ik wacht zijn telefoontje af. Ja dat wou ik doen maar weet niet waar dat precies kan.
Groetjes Majèl
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Majèl,
Als je inlogt in je MijnTele2 en je gaat naar jouw gegevens, kun je daar je adres aanpassen.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Majèl,
Mijn collega heeft je vandaag weer gebeld, maar heeft je helaas weer niet te pakken gekregen.
Ik heb het verzoek gekregen om een concrete beschikbaarheid van aankomende week wilt geven. Dan kan hij je inplannen en je hopelijk wel te pakken krijgen.
Groetjes Kiko
Hallo Kiko,
Ik hoorde gisteren zijn voicemail bericht al, ik zit op stage van 8 uur tot half 5 van maandag tot en met donderdag. Ik ben dus het best te bereiken op vrijdag de hele dag of s'avonds.
Groetjes Majèl
Reputatie 5
Badge +4
Hoi hoi,
Oke dan ga ik dat doorgeven aan mijn collega Maarten.
Groetjes Kiko
Hallo,
Wordt ik vandaag gebeld door uw collega? dat zou wel goed uitkomen namelijk!
Daarnaast heb ik nog even een andere vraag, ik heb een poster gekregen en mijn data is verdubbeld heel mooi natuurlijk maar mijn abonnement verloopt bijna en mag een nieuwe telefoon uitzoeken, nou ben ik van plan mits het probleem met het bereik wordt opgelost om bij jullie te blijven en mijn abonnement te verlengen maar wel met een ander toestel en andere bundels. Nou is mijn vraag krijg ik die dataverdubbeling ook als ik mijn abonnement verleng?
Groetjes Majèl
Reputatie 5
Badge +4
Hoi hoi,
Nee vandaag word je helaas niet gebeld. Ik kan niet in zijn planning kijken.
Leuke verrassing he! 🙂 Als je verlengt krijg je ook de dataverdubbeling. Super fijn dus.

Hopelijk belt Maarten je snel! Als hij je maandag niet gebeld heeft, laat je het dan even weten dan ga ik het even navragen.
Groetjes Kiko
Reputatie 7
Badge +4
Maar dan moet je niet verlengen naar een nieuw SOORT abonnement. Alleen als je bij je oude abonnement blijft heb je gratis verdubbeling van de oude databundels.

De nieuwe abonnementen hebben zo ie zo al veel meer data, dus lijken oude en nieuwe wat meer op elkaar.
Ik ben nog steeds niet gebeld! ik bel nu zelf en sta al een poos in de wacht.....
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Majèl,
Ik heb het even nagevraagd en je staat nog wel op de planning. Ik vermoed dat je vandaag of morgen gebeld wordt. Dus houd je telefoon in de gaten. 🙂
Groetjes Kiko
Hoi,
Zoals te lezen heb ik gisteravond zelf al gebeld, hij vertelde mij dat ze al bezig zijn om het op te lossen en dat ik binnen drie werkdagen wordt terug gebeld.

Daarnaast kan ik dus wanneer ik bij jullie zou blijven niet mijn huidige abonnement behouden en een ander toestel kunnen krijgen. overigens zou ik best wel wat meer willen betalen dan in de maand en daarnaast een bedrag willen betalen voor het toestel. maar ik begrijp dat dit dus niet mogelijk is?
Groetjes Majèl
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Majèl,
Ik zie dat mijn collega je weer gebeld heeft maar hij kreeg je niet te pakken.
Als hij je de volgende keer weer niet te pakken krijgt sluit hij je ticket.

Je hebt dus ook contact opgenomen met de klantenservice. Ben je inmiddels al door hun gebeld?
Die optie is inderdaad niet mogelijk. Sorry!

Groetjes Kiko
Hallo Kiko,

Ik heb met je collega gesproken woensdag middag. Ik moest van hem drie momenten doorgeven waarop ik geen bereik had en niet kon bellen, zodat hij het onderzoek kon starten.

Dit zijn:
Vrijdag 4 december om 12:05 uur
Gebeld door vaste telefoon van mijn ouders, mijn telefoon ging over opgenomen maar weinig tot geen bereik waardoor we elkaar niet konden horen.

Vrijdag 4 december om 16:27 uur
Gebeld door mobiel nummer, telefoon ging niet over geen bereik.

Zaterdag 5 december om 14:26
Gebeld door mobiel nummer, weer geeft de telefoon aan dat ik geen netwerk heb en ging dus ook niet over.

Hoop dat dit voldoende is om het onderzoek te starten.

Met vriendelijke groet,
Majèl