beantwoord

Geen bereik abbonement opzeggen

• 27 januari 2016
  • 7 reacties
  • 217 x bekeken

Hallo ik heb na 2x telefonisch contact aangegeven dat ik sinds paar dagen geen bereik meer heb nooit eerder hier last van gehad, nu heb ik dit abonnement pas opnieuw verlengt maar nu geen bereik meer alleen wifi dit uitgelegd maar er gebeurd niks ook mijn dochters hebben geen bereik meer . Kan ik abbonement nu stopzetten? Graag reactie
icon

Beste antwoord door Ben van Tele2 4 februari 2016, 08:50

Hey Marget,
Ik zie dat er gister nog contact met je is geweest.
Er zijn enkele details genoteerd in ons systeem, en deze zal ik je nog sturen in een privébericht.
Als het goed is ben je op de hoogte van de communicatie.
Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag van je.
Ik ga er mee vanuit dat het nu afgehandeld is, en ik hoop dat dit alle problemen heeft opgelost.

Vriendelijke groet,
Ben
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hoi Marget,
Het bericht was even lastig om te lezen. De interpunctie mist af en toe en dat kan ervoor zorgen dat een bericht verkeerd begrepen wordt.
Ik hoop dat ik het goed gelezen heb. Anders kan er een groot misverstand ontstaan. Zoals bijvoorbeeld bij dit plaatje:

Je hebt plotseling geen bereik zeg je dus? Maar wel wifi..
Wifi is een dienst die je thuis toegang geeft tot internet op een toestel.
Bereik is vooral gericht op het mobiele netwerk. Als er geen bereik is kan het zijn dat je buiten het dekkingsgebied zit.
Het kan ook zijn dat er een zendmast niet goed werkt of onderhevig is aan onderhoud.
Heb je geen bereik op meerdere locaties, in andere dorpen/steden bijvoorbeeld?

En heb je ook alle instellingen van de telefoon(s) gecontroleerd?
Dat kan je hier controleren:
Toestelhulp - Tele2

Ik hoor het graag als de problemen zich nog steeds voordoen.
Groeten,
Ben
Ik kan niet meer bellen, niet gebeld worden, en geen SMS versturen thuis.ligt aan bereik tele2 wat deze week weg is, er is inmiddels onderzoek gestart ligt niet aan telefoon, dat is ook onderzocht, en mijn dochters hebben ook geen bereik meer hier thuis . Heb altijd bereik gehad maar was afgelopen weekend weg . Heb gebeld maar er gebeurde niks, maar goed krijg net Door dat onderzoek eindelijk gestart is.
Ik wacht onderzoek af, maar stap wel over zodra het kan de manier hoe dit gaat vind ik niet acceptabel
Reputatie 6
Badge +5
Hey Marget,
Goed om te horen dat er een onderzoek is gestart.
Ik snap dat je het niet prettig vindt, maar we doen zeker ons best om ervoor te zorgen dat wij je een goede dienst leveren.
Ik hoop dat je snel wat te horen krijgt en dat alles snel weer goed werkt 🙂
Hou me op de hoogte, ik sta hier klaar voor al je vragen.

Fijn weekend alvast.
Groet,
Ben
Tot nu toe nog steeds niks gehoord ,morgen maar weer bellen, nog steeds geen bereik mensen kunnen mij niet bereiken erg vervelend
Reputatie 6
Badge +5
Hey Marget,
Ik zie dat er gister nog contact met je is geweest.
Er zijn enkele details genoteerd in ons systeem, en deze zal ik je nog sturen in een privébericht.
Als het goed is ben je op de hoogte van de communicatie.
Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag van je.
Ik ga er mee vanuit dat het nu afgehandeld is, en ik hoop dat dit alle problemen heeft opgelost.

Vriendelijke groet,
Ben
Ja ben inmiddels bij andere provider geweest zodra alles rond is stap ik over jammer dat het zo moest