beantwoord

geen bereik

• 14 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 131 x bekeken

Hallo,

Sinds een paar dagen wisselt mijn internet van 4G naar 3G en weer terug. Ik ontvang berichten heel erg laat, en kan niks verzenden zonder wifi.. Er staat wel dat ik vol bereik heb. Ik heb geen idee waar het aan ligt. Kan iemand me helpen?

Groetjes
icon

Beste antwoord door eric 15 augustus 2019, 09:04

Als het overal gebeurd zou je jouw simkaart eens in een ander toestel kunnen stoppen. Dan is het logischer dat het probleem daar zit i.p.v. het netwerk want dan zou iedereen er last van hebben.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 3
Badge
Hi,

heb je dit probleem overal, op een bepaalde plek, alleen thuis of onderweg?
In een gebied waar de dekking met 4g niet zo goed is, gaat je telefoon over op het 3g netwerk.

Je kunt hier even kijken op voor de dekkingstool voor de dekking op de plaats waar jij bent.

Gr, Bernadet
Reputatie 3
Badge
Omdat ik geen reactie meer heb gekregen, vermoed ik dat je het probleem niet meer speelt daarom sluit ik dit topic.

Nog een fijne dag!
Reputatie 7
Badge +4
Zet je telefoon eens vast op 3G. Is dat dan beter? En heb je dit probleem overal en nergens of b.v alleen thuis?
Ja de laatste week overal helaas.. Snap er niks van. 3G is een stuk langzamer dan 4G, dus vind het niet echt een optie om dat te doen.. Het zou gewoon moeten werken.
Reputatie 7
Badge +4
Als het overal gebeurd zou je jouw simkaart eens in een ander toestel kunnen stoppen. Dan is het logischer dat het probleem daar zit i.p.v. het netwerk want dan zou iedereen er last van hebben.