beantwoord

Geen aansluiting mobiele nummers

• 2 september 2016
  • 2 reacties
  • 114 x bekeken

Beste tele2,

Bij deze wil ik melden dat ik diep en diep telleurgesteld ben in jullie mederwerkers.
Wegens vele foute in de tele2 app en het NIET hebben ontvangen van een brief dat factuur juni van mijn beide nummers niet betaald zijn ben ik onverwachts en zonder enige aankondiging afgesloten!
hierover meermaals contact gehad. Zo werd mij gemeld als ik het meteen zou overboeken ik z.s.m zou worden aangsloten binnen 3 dagen.

Ik had al meermaals aangegeven dat er in de app niet veel klopt van de facturen met betaling. zo stonden er vele op rood terwijl deze wel betaald zijn. zo heb ik ook vorige week netjes de nieuwe rekening meteen betaald. niet wetende dus dat juni ontbrak.

Deze beste mederwerker die dus WEL verstand had van de zaken en mij dus nu wel juist voorlichte vertelde mij dat een handmatige overboeking min 5 werkdagen duurt. zo ook al een mail gestuurd naar betalingsbewijs@tele2.com met mijn bankafschriften.

Deze vriendelijke meneer vertelde mij dus dat ik niet juist ben voorgelicht en dat ik via google chrome de cookies had moeten wissen en dan opnieuw inloggen bij mijntele2 en dan komt de ideallink terug en zou ik dus binnen 2u aangesloten zijn !

Dus door foutieve inlichting ben ik verkeerd voorgelicht en morgen vertrek ik naar het buitenland en kan ik dus niet gebruik maken van de diensten. Ik ben echt helemaal over de zeik en ik EIS dat ik nu word aangesloten !! de verlenging van het ander telefoonnummer in mijn bezit gaat dus niet gebeuren als jullie zo met klanten omgaan !

Ik vind dit echt te gek voor woorden !
*** Reactie weggehaald door Tom van Tele2. Voor meer informatie, zie onze huisregels. ***
icon

Beste antwoord door Tom van Tele2 6 september 2016, 19:24

Hoi Rowwen,

Erg vervelend natuurlijk, maar als de automatische incasso gewoon goed gaat dan doen dit soort problemen zich ook niet voor. Vanwege grote drukte duurt het aansluiten van klanten die inmiddels wel betaald hebben wat langer. De verwachting is dat de achterstand deze week weer weggewerkt is.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes Tom
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Eisen stellen op dit forum voor en door klanten heeft niet veel zin, want wij kunnen daar niets mee. De moderatoren reageren meestal pas na een paar dagen. Bellen is sneller.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Rowwen,

Erg vervelend natuurlijk, maar als de automatische incasso gewoon goed gaat dan doen dit soort problemen zich ook niet voor. Vanwege grote drukte duurt het aansluiten van klanten die inmiddels wel betaald hebben wat langer. De verwachting is dat de achterstand deze week weer weggewerkt is.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes Tom