beantwoord

Geen 5G verbinding

  • 26 juni 2021
  • 3 reacties
  • 55 x bekeken

Hoi, ik heb net de netwerk 5G gekoppeld aan mijn simkaart, maar na bijna een uur zie ik nog steeds geen verandering in snelheid en ook geen 5G status naast de accu symbool!

Ik woon in Zoetermeer centrum en volgens de dekking kaartje is 5G beschikbaar wel!

icon

Beste antwoord door Jacco 28 juni 2021, 11:10

Je moet even kijken of je toestel 5G ondersteund. Niet alle toestellen ondersteunen 5G. Je kan 5G altijd weer opzeggen via MijnTele2.

 

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Welk type toestel gebruik je?

Oké bedankt voor je aandacht 👍

Reputatie 5
Badge

Je moet even kijken of je toestel 5G ondersteund. Niet alle toestellen ondersteunen 5G. Je kan 5G altijd weer opzeggen via MijnTele2.