Geen 4G internet na verlening.

• 28 februari 2017
  • 19 reacties
  • 412 x bekeken

Beste Tele2,
Afgelopen vrijdag heb ik mijn nieuwe telefoon en nieuwe Sim ontvangen. Oude sim was gelijk geblokkeerd. Sinsdien heb ik geen mobiel internet en kan wel bellen.
Mijn sim werkt dus. Laatste update zit er op. Alle instellingen gedaan, een aantal keer zelfs. Na de sms 401 mislukt steeds de configuratie.
Nu 5 dagen langen geen internet, vind ik te lang duren. 2x telefonisch contact, er is een storing.
Ik hoor graag spoedig van u. Alvast bedankt.
Groet, Tamara

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

19 reacties

Ik heb precies hetzelfde en word van het kastje naar de muur gestuurd
Hetzelfde probleem hiero..
Goedendag,

Nu heb ik een uurtje mobiel internet gehad.
Vervolgens weer niets.
Kan aub Tele 2 hierop reageren?

Bedankt
Reputatie 4
Badge
Binnen 5 werkdagen zal een moderator van Tele2 hier reageren. Als je direct antwoord wil, kun je misschien beter even bellen.
Ik heb hetzelfde probleem,nieuwe telefoon en sim en de oude is stopgezet en nu kan ik wel bellen en sms-en maar inderdaad geen mobiel internet,het 4g verschijnt af en toe maar verbinden ho maar...t ligt niet aan mijn toestel want sim van mijn zoon ontvangt gewoon internet met t toestel...heeft iemand al gehoord hoelang dit gaat duren? of moet ik hier ook voor bellen...
Ik heb ook dit probleem. Ik heb mijn nieuwe telefoon (iPhone se) ontvangen en nieuwe simkaart, alles werkt behalve mobiel internet. Ik heb wel het 4g symbool in beeldscherm staan, maar zodra ik internet probeer te gebruiken staat er dat ik geen verbinding heb. Ik heb de site doorgeplozen en alles geprobeerd wat daar staat aangegeven, maar heeft geen nut gehad. Ik heb al een aantal keer klantenservice gebeld maar ik kom er niet doorheen, steeds na een kwartier in de wacht de mededeling dat er nog 9 wachtenden voor me zijn..maar vervolgens is dat na minuten nog steeds zo.
Graag hoor ik een oplossing vanuit Tele2, ik betaal nu al dagen voor iets wat ik niet kan gebruiken terwijl ik hiervoor nog nooit problemen heb gehad met Tele2. (Trouwens, misschien is het ook handig om in de brief te vermelden vanaf welke datum de oude simkaart geblokkeerd wordt om niet voor verassingen te komen staan)
hier hetzelfde na verlenging en ontvangen nieuwe telefoon en sim, wel bellen maar geen mobielinternet
Badge
Hoi iedereen!

Er lijkt iets aan de hand te zijn met het activeren van de simkaart, op dit moment zijn wij aan het uitzoeken hoe dit komt.
Zodra er bekent is wat er precies aan de hand is zal ik jullie op de hoogte brengen!

Hopelijk hebben wij snel een oplossing.

Groetjes, Maris
Storing nog steeds niet opgelost!!!!
Ik heb een sms dat het opgelost moet zijn, maar dat is het niet.
Graag hulp.

Bedankt!
Reputatie 7
Badge +4
Even je toestel herstarten?
Dat heb ik net nog gedaan. Geen internet
Hier ook zo..Geen mobiele data.
Ik heb eindelijk weer mobiel internet. Hoop jullie ook
nee helaas 😞
Nix ?
Reputatie 1
is het probleem al verholpen,zo niet dan verleng ik nog niet.zo wel dan ga ik graag verlengen en er staat ook helemaal niets op de site van tele 2 dat er een storing is,lekker handig voor klanten die willen gaan verlengen..lekker in de doofpot stoppen...ik hoop ook dat het snel is opgelost.
Bij mij is het opgelost
Gefeliciteerd Richard snel geholpen dan toch? Een dag of 16?
19 ?