beantwoord

Geen 4G in België


Sinds kort heb ik geen 4g verbinding meer in België. Maar wel een heel langzame 3g. Het is zomaar ineens gekomen. Tele2 heeft heel laat pas 4g gekregen in België. En nu zijn we een tijd verder en is het weer terug bij af. 
 

Wie o wie kan hier iets aan doen of weet hier meer van? Ik wil heel graag mijn 4g terug. 

icon

Beste antwoord door elhombre 17 May 2022, 11:38

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

28 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey, goed dat je dit hebt geprobeerd! Minder leuk om te horen dat je alsnog alleen 3G hebt. 

Ik heb zojuist een update van mijn collega’s ontvangen dat de 4G verbinding weer zou moeten werken. Ik hoop dat dit vandaag ook voor jou het geval is!

Het is natuurlijk niet de bedoeling geweest dat klanten hun instellingen moeten wijzigen, zodat de diensten werken. Er ging hier iets niet helemaal lekker en als we dit soort dingen te horen krijgen, ontvangen we daarnaast ook vaak direct een ‘workaround’, waarmee we veel klanten alsnog direct kunnen helpen. Maar dan inderdaad met wat wijzigingen in de instellingen. Dit is natuurlijk niet hoe het normaal werkt. 

Laat je het ons weten als het weer werkt? 😄

Met deze instelling werkt het wel. Ben nu in België en zoals je op de foto ziet is het oké 🌴👍🏻 😀🌴

Ik heb hetzelfde probleem in de VS (zie topic elders) maar bij mij helpt deze oplossing niet. Ook bij de APN smartsites.t-mobile geen 4G, alleen 3G :-(