Geen 4G

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

63 Reacties

Heb ff gevogeld....ook geen 2 of 3G netwerk hier.
Reputatie 7
Badge +5
Dat gaat als het goed is automatisch, geen 4G signaal dan gaat hij naar de 3G.
Maar dan moet je wel kunnen roamen op het T-Mobile netwerk.

Mits je toestel goed ingesteld staat.

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/toestelhulp/#/

Even je toestel er tussen uit zoeken, en dan nalopen of hij goed ingesteld staat.
Gedaan. Werkt ook niet.
Ik had in Heerlen hetzelfde probleem. Heb dekkingsonderzoek aangevraagd en daaruit bleek dat het netwerk in mijn woonplaats onvoldoende is voor ontvangst. Ik kon kosteloos contract ontbinden
Het kan bij jou ook hetzelfde zijn ook nadat je voorheen wel verbinding had. Dekkingsonderzoek via klantenservice aanvragen !
Dank! Zal eens horen.
Hetzelfde probleem had ik in Heerlen Richard. Vraag een dekkingsonderzoek aan via de klantenservice. Ik had voorheen prima 4G maar sinds Januari geen verbinding ook niet via 3G . Volgens de Tele2 winkel komt het veelvuldig voor de laatste maanden er worxt nog volop aan het netwerk gebouwd. Ik denk dat de randstad prioriteit heeft. Heb contract kosteloos mogen ontbinden.
Tsjonog..ik moet vaker een stem uitbrengen.....daarna deed ineens m'n 4G het weer!
Reputatie 2
Badge
Goed om te horen dat je 4G het nu doet!
De problemen met het internet op jou telefoon was voor alle datatoegang, om te kijken naar de dekking was nog een beetje voorbarig omdat er dus geen enkele internetvorm ontvangen kon worden.

Hier vind je de dekkingskaart waar je per postcode kunt kijken naar de dekking.
Mochten er problemen zijn dan hoor ik het graag!

Groeten Jurrien
Reputatie 7
Badge +4
Yeah... tja, als je nergens niet 2G/3G of 4G hebt dan is het logisch dat het niet "de dekking" is.. Volgens mij zijn alle "geen 4G na verlenging" nu opgelost. Als je een 4G VOLTE toestel hebt kun je nu ook sneller naar alle nummers en in HD voice naar andere HD voice gebruikers bellen via 4G. https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/volte/
Behalve in Heerlen en omstreken dan zeker Eric , want daar is het duidelijk wel het netwerk dat nog niet voldoende dekking bied zoals ook bleek uit het onderzoek dat gedaan is het antwoord gaf aan dat Tele2 nog geen landelijke dekking heeft en dat er nog hard aan het netwerk gebouwd wordt zodat" straks " landelijke dekking geboden kan worden. Maar misschien denkt Tele2 dat Limburg bij België hoort? Aan mijn Volte toestel de S7 lag het in elk geval niet.
Reputatie 2
Badge
Hey Karin303, ik zie dat je zelf een topic gestart hebt over de dekking die je ervaart. Ik wil je verzoeken dit onderwerp daar te bespreken.

De problemen met de internetverbinding na de verlenging zijn nu grotendeels opgelost. Voor de laatste gedupeerden wordt er nog hard gewerkt en een oplossing deze week verwacht.

Fijne zonnige dag allemaal!
Groeten Jurrien
Reputatie 2
Badge
Hoi hoi,

ik heb hier geen klachten meer gehoord over de internetverbinding. Hoe gaat het nu Richard11?
Omdat de storing met het internet na de verlenging inmiddels volledig is verholpen zal dit topic binnenkort gesloten gaan worden.

Groeten Jurrien
Reputatie 2
Badge
Topic gesloten wegens inactiviteit.
- Jurrien