Geen 4G

Hallo, voordat ik weer ga bellen, kunt u aangeven wanneer het probleem met de 4G bij de nieuwe simkaarten is gefixt? Groet Richard de Vries
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

63 Reacties

Reputatie 2
Badge
Hee Richard,

wat voor problemen ervaar je met het 4G? En wanneer heb je de nieuwe simkaart in gebruik genomen? Was dit een vervangende simkaart of heb je die bij de start van je abonnement gekregen?
Ik hoor graag van je!

Groetjes Jurrien
Vrijdag in gebruik genomen tezamen met een nieuw toestel. 4G verschijnt en is dan weer weg. Blijkt een probleem te zijn in de verwerking van de oude naar de nieuwe simkaart, echter vind ik de oplossing wel heel lang duren nu
Was btw een verlenging van m'n abbo
Reputatie 2
Badge
Hee Richard,

er wordt momenteel hard gewerkt om de simkaarten die verkregen zijn bij verlengingen volledig werkend te krijgen. Zou je mij een privébericht willen sturen met je telefoonnummer, klantnummer en adres? Dan kan ik ervoor zorgen dat jou situatie onder de aandacht wordt gebracht van de betreffende afdeling.
Voor in de tussentijd is het nog even afwachten.

Groetjes Jurrien
Hallo Jurrien. Al enig zicht op een oplossing?
Hallo Richard en jurrien. Ik heb exact het zelfde probleem. Hopelijk zo snel mogelijk 4g. Ik zie alleen geen 4g opkomen en weer weggaan. Bij mij is het een H+of R+ en heb een huawei mate 9
Groetjes Tamara
Ik heb hetzelfde probleem bij verlenging. Ook een Huawei mate 9. Het probleem is bij de meeste simkaarten die vanaf begin februari zijn verstuurd. (Volgens Tele 2)
En volgens diezelfde medewerker moet het dinsdag opgelost zijn.

gr. Jan
@Dok..dat van dinsdag klinkt goed. Dat hadden ze mij nog niet gemeld.
Reputatie 2
Badge
Ik kan de berichten dat de oplossing er morgen is (nog) niet bevestigen. Er wordt momenteel nog hard aan gewerkt!
Zodra er meer informatie te geven is zullen we dat melden.
Excuses voor het ongemak.

Groet Jurrien
Jammer te horen, maar het is niet anders. ;'(
Worden we ook op een of andere manier gecompenseerd?
Je kunt nadat het probleem is opgelost een vergoeding aanvragen. www.tele2.nl/vergoeding
Sterkte
Reputatie 2
Badge
Ik heb nieuws voor je Richard11, er is een oplossing voor gevonden.

Vandaag en uiterlijk morgen zal voor iedereen die last heeft van wegvallend of geen internet deze dienst hersteld worden. Je zult je toestel hierna moeten herstarten. Zou je dat alvast willen testen en aan de bel trekken als dit morgen aan het einde van de dag nog niet opgelost is?

Groetjes Jurrien
Tot op heden doet 4G nog niks bij mij.
Reputatie 7
Badge +5
Je kunt je toestel eens opnieuw opstarten, anders tot morgen wachten.
Reputatie 2
Badge
Goedemorgen Richard11,

ik ben heel beniewd of je inmiddels alweer gebruik kunt maken van het 4G! Zou je zo je toestel nog eens willen herstarten?

Groetjes Jurrien
Goedemorgen Jurrien,

Hopeloos, nog helemaal niks.
Reputatie 2
Badge
Zou je me via een privébericht ook de postcode van je adres nog willen sturen? Dan ga ik voor je dubbelchecken waarom het nog niet gefixt is en of er iets anders aan de hand is.

- Jurrien
Reputatie 2
Badge
Ik heb je specifieke situatie onder de aandacht gebracht bij mijn collega's die aangegeven hebben dat er een oplossing is. Daar worden nieuwe onderzoeken gedaan, zodra de oplossing er is hoor je van ons!
Nogmaals mijn excuses voor dit ongemak.

Groeten Jurrien
Ik wacht af.
Bij mij ook nog steeds niet, en ik blijf maar opnieuw opstarten omdat je zo graag wilt dat het eindelijk eens werkt
Enig idee hoe lang het nog gaat duren Jurrien?
Hier ook steeds nog geen internet. al twee weken bijna!
Nog steede helemaal niet. Baal er nu toch wel van hoor!
*Steeds en *niks
Wederom nog geen internet.....:?