beantwoord

Geen 3G

  • 25 december 2015
  • 16 reacties
  • 218 x bekeken

Na het plaatsen van de nieuwe simkaart eb ik geen 3 G verbinding terwijl het wel links boven in staat!! Wat kan ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Peetje7 28 december 2015, 09:56

[quote=Peetje7]Na het plaatsen van de nieuwe simkaart eb ik geen 3 G verbinding terwijl het wel links boven in staat!! Wat kan ik nu doen?[/quote

Alles opgelost!! Snelle service Tele2!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

16 reacties

Heb je je toestel wel even opnieuw opgestart?
Heb je je toestel wel even opnieuw opgestart?

Ja allemaal al gedaan
Alle tips opgevolgd die je kreeg in je andere topics?
Heb je ook al gepobeerd wat je simkaart doet in ander toestel? Is de simkaart wel geaktiveerd?
Heb je ook al gepobeerd wat je simkaart doet in ander toestel? Is de simkaart wel geaktiveerd?

Ik kan wel bellen en gebeld worden met deze simkaart
Ok en je simkaart selectie?
Kijk in je Apps en zoek de App genaamd Tele2 menu
dan kiezen voor sim selecteren
automatisch in Nederland
Heb je het volgende al gedaan?

https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/mobiel-internet/
Ok en je simkaart selectie?
Kijk in je Apps en zoek de App genaamd Tele2 menu
dan kiezen voor sim selecteren
automatisch in Nederland


Kun je dit iets beter uitleggen, verder alle tips al uitgevoerd
Ok en je simkaart selectie?
Kijk in je Apps en zoek de App genaamd Tele2 menu
dan kiezen voor sim selecteren
automatisch in Nederland


Kun je dit iets beter uitleggen, verder alle tips al uitgevoerd


Je moet dus in de Apps van je toestel zijn. Dus niet de gebruikersapp van Tele 2 of zo nemen.




Android:

> Kies APP Tele2 Menu (Samsung) / SIM Toolkit (HTC) (Samsung, zoek naar de app die eruit ziet als een SIM met tandwiel ervoor)
> Kies SIM Menu
> Selecteer SIM
handmatige selectie in Nederland
toestel opnieuw opstarten en dan
> “Automatische SIM selectie” aanklikken

iPhone:

> Ga naar Instellingen
> Telefoon
> Sim Apps
> Tele2 SIM menu
> Selecteer SIM
handmatige selectie in nederland
toestel weer opstarten en dan
> “Automatische SIM selectie” aanklikken

Windows:

> Ga naar Instellingen
> Mobiel Netwerk
> Sim Toepassingen
> Tele2 Menu
> Sim Menu
> Selecteer Sim
handmatige selectie in nederland
opnieuw opstarten en dan
> Automatische Sim Selectie

groet Karin
Er wordt gezegd dat sim reeds geactiveerd is, dus ook dit is het probleem niet
Er wordt gezegd dat sim reeds geactiveerd is, dus ook dit is het probleem niet
ok en je hebt de selectie van de sim op automatisch in Nederland staan?
Er wordt gezegd dat sim reeds geactiveerd is, dus ook dit is het probleem niet
ok en je hebt de selectie van de sim op automatisch in Nederland staan?


Ja dtaat nu op automatisch, maar nog geen 3G verbinding
Ja dan zal je moeten wachten op hulp van de klantenservice. Wat soms helpt is de simkaart in ander toestel stoppen en opstarten. Daarna weer in je eigen toestel.
Ja dan zal je moeten wachten op hulp van de klantenservice. Wat soms helpt is de simkaart in ander toestel stoppen en opstarten. Daarna weer in je eigen toestel.
Dankjewel voor he informatie, bel zondag wel even net klantenservice
[quote=Peetje7]Na het plaatsen van de nieuwe simkaart eb ik geen 3 G verbinding terwijl het wel links boven in staat!! Wat kan ik nu doen?[/quote

Alles opgelost!! Snelle service Tele2!
Fijn Peetje en wat was nu de oplossing?