Geen 2,3 of 4G in het buitenland

• 14 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 205 x bekeken

Hoi,
Ik ben momenteel in Noorwegen op vakantie maar krijg nooit een hogere netwerkverbinding dan E of H+. Ik heb alle settings al nagekeken en hier zou het niet aan moeten liggen. Ik ben met iemand op vakantie die ook een tele2 abonnement heeft en diegene heeft wel 3G.
Hoe zit dit?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Badge
Hoi,
Ik ben momenteel in Noorwegen op vakantie maar krijg nooit een hogere netwerkverbinding dan E of H+. Ik heb alle settings al nagekeken en hier zou het niet aan moeten liggen. Ik ben met iemand op vakantie die ook een tele2 abonnement heeft en diegene heeft wel 3G.
Hoe zit dit?

Als andere mensen met Tele2 wel "goed" bereik hebben, ligt het of aan je instellingen, of aan de simkaart.

Zou je even met je vriend/in kunnen swappen van sim om te kijken of het dan wel werkt?
Reputatie 7
Badge +4
Hoi,
Hoe zit dit?

3G is hetzelfde als H+.. Dus no worries.

4G is er in:
Zweden (Thuisland van Tele2), op het Tele2 netwerk .

De Baltische staten Litouwen, Letland, Estland waar je op het Tele2 netwerk zit van deze 3 landen.

Kroatië,op het Tele2 netwerk.

Denemarken, op het TDC netwerk (ook wel bekent als het YouSee merk in Denemarken maar als je gaat roamen is dit nog steeds TDC).

Finland, op het DNA netwerk.