beantwoord

Gebruik na einddatum abonnement

• 16 maart 2016
  • 3 reacties
  • 122 x bekeken

De einddatum van mijn contract is 4 april. Nu wil ik het liefst nog iets langer wachten met het afsluiten van een nieuw contract omdat ik de nieuwe iPhone wil, maar die komt (als ik de speculaties mag geloven) pas een paar weken na de aankondiging op 21 maart in Nederland op de markt. Dit is dus net te laat voor mij. Mijn vraag is nu wat er gebeurt als ik mijn huidige telefoon blijf gebruiken na de einddatum van mijn contract. Worden de gebruikskosten hoger of blijven die hetzelfde?

Alvast bedankt!

Groetjes Anneroos
icon

Beste antwoord door eric 16 maart 2016, 13:31

Alleen als je huidige contract een kortings component heeft, dan zal deze na 24 keer "uitbetaald" te zijn, vervallen.
Gebruikskosten qua bundels blijven hetzelfde. Je kan ook eerst verlengen naar een maandelijks opzegbare simonly. (www.tele2.nl/verlengen)
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Alleen als je huidige contract een kortings component heeft, dan zal deze na 24 keer "uitbetaald" te zijn, vervallen.
Gebruikskosten qua bundels blijven hetzelfde. Je kan ook eerst verlengen naar een maandelijks opzegbare simonly. (www.tele2.nl/verlengen)

hoe weet ik of mijn contract een kortingscomponent heeft?
Reputatie 7
Badge +4
kijk eens op je factuur of vraag de klantenservice.