Geblokkeerd? Tele2

• 19 april 2016
  • 7 reacties
  • 588 x bekeken

mijn mobiel abbonoment is nou al een tijdje geblokkeerd of in iedergeval ik heb geen internet en ik kan niet bellen, zelfs niet naar de klantenservice.
al mijn facturen staan ook als betaalt genoteerd en het abbonoment duurt nog 1 jaar dus dit kan het probleem ook niet zijn.

Kan iemand me hier meer duidelijkheid over geven of zelfs het probleem kunnen oplossen?

joel rog

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Ik had dit probleem ook 3 maanden lang. Geen internet geen belminuten niet gebeld kunnen worden terwijl alles betaald was. Echt schandalig!!
Reputatie 1
Badge
Beste Joel,
Ik weet niet of in bezit bent van een ander mobiel of iemand die ff je geblokkeerde nummer wilt bellen. Als deze ht gewoon doet dan kan ht zijn dat je misschien bent afgesloten ivm openstaande rekening. Alles op groen bekend nog niet dat alles is betaald, de rekening van maart staat op groen terwijl ik deze nog niet heb betaald. Misschien klinkt ht raar, als ht kan batterij eruit halen en geheel opnieuw opstarten. Als dit ook niet ht euvel kan verhelpen, de moderators reageren opzich rap.... succes
Ik had dit probleem ook 3 maanden lang. Geen internet geen belminuten niet gebeld kunnen worden terwijl alles betaald was. Echt schandalig!!

ik kan dus wel gebeld worden dat is het rare...
[quote=ditisgeengeschiktenaam]Beste Joel,
Ik weet niet of in bezit bent van een ander mobiel of iemand die ff je geblokkeerde nummer wilt bellen. Als deze ht gewoon doet dan kan ht zijn dat je misschien bent afgesloten ivm openstaande rekening. Alles op groen bekend nog niet dat alles is betaald, de rekening van maart staat op groen terwijl ik deze nog niet heb betaald. Misschien klinkt ht raar, als ht kan batterij eruit halen en geheel opnieuw opstarten. Als dit ook niet ht euvel kan verhelpen, de moderators reageren opzich rap.... succes[/quote

mm dat is dan niet heel duidelijk aangegeven ik heb ook geen bericht erover gehad dat er nog een rekening openstaat dus ik moet denken dat het gewoon in orde is.
het trucje met de batterij werkt helaas niet 😞
Reputatie 1
Badge
Beste Joel,
Als je wel gebeld kan worden maar zelf niet kan bellen/internetten dan is de kans groot dat je bent afgesloten. Als je zelf belt krijg je dan te horen neem contact op met Tele2?. Normaliter moet Tele2 kenbaar maken dat er nog een openstaande rekening is voordat de mobiel wordt afgesloten. Heb je ooit in ht verleden een berichtje/schrijven/sms ontvangen van Tele2 ivm openstaande rekening?. Hopelijk reageert de moderators rap zodat zij je kunnen helpen. Succes
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Joel,

Bedankt voor je bericht!
Ik zie dat ditisgeengeschiktenaam jou al heeft kunnen helpen 🙂 Ik zou graag met je mee willen kijken in ons systeem. Zou je mij in een privé bericht je NAW-gegevens kunnen sturen, je klantnummer en je geboortedatum?

@Yousseff11, kan ik jou helpen? Je zit nu namelijk in het topic van iemand anders, dit maakt het onoverzichtelijk. Ik help je graag in je eigen topic wanneer je nog vragen hebt!

Groet, Trinh
Reputatie 5
Badge +3
Hoi joel,

Bedankt voor je gegevens!
Ik heb even met je meegekeken en ik zag ook geen bijzonderheden en heb je daarom ook weer aangesloten. Ik weet niet wat de oorzaak is geweest waarom je bent afgesloten, mijn excuus hiervoor.

Laat je me weten of je weer kan bellen?
Groet, Trinh