beantwoord

geblokkeerd ookal heb ik alle facturen betaald

  • 4 January 2022
  • 1 reactie
  • 42 x bekeken

Ik heb alle openstaande facturen betaald via ideal.

heb bericht dat het binnen en verwerkt is maar kan nog steeds niet bellen en internetten?

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 6 January 2022, 10:20

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hey @jobocop88 ik heb je gegevens er gelijk bijgepakt en ik zie dat er nog heraansluitkosten openstaan. Je kunt deze terugvinden in MijnTele2 onder facturen (Debetnota, december 2021)

Je kunt deze het beste handmatig overmaken:

Bedrag: € 28,-

Naar rekeningnummer: NL84 COBA 0733 959 520 (Commerzbank)

Onder vermelding van: naam, klantnummer en evt. mobiel nummer

Zodra je dit hebt gedaan, kun je je betaalbewijs direct mailen naar: IncassoServiceTele2@service.tele2.nl, zodat de blokkade snel verwijderd kan worden en je weer kunt bellen en internetten.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 

Reageer