beantwoord

Geblokeerd


Beste Tele2.
Mijn Nederland niet zo sterk, maar ik probeer goed uitleggen.
Ik had een openstande factuur van juli. Ik heb een iDeal link gekrijgen in SMS, en deze geld was op deze woensdag al uitbetaald. Hoe lang duurt dit aanpassen naar jouw systeem, en waneer kan ik mijn mobielnummer gebruiken?
Alvast bedankt, Imre.

icon Beste antwoord door Arjan van Tele2 13 augustus 2018, 09:02

Hi kornel.markus

Welcome to the forum of Tele2,

About your invoices? I have sent you a private message.


Have a nice day,

Kind regards,

Arjan

Bekijk origineel bericht

3 Reacties

Juli=juni.
Reputatie 4
Badge
Goedemiddag!

U bent prima te begrijpen, uw Nederlands is absoluut geen probleem 🙂

Zorg ervoor dat alle openstaande facturen zijn voldaan, zodat je weer aangesloten kan worden. Zodra je betaling verwerkt is, word je binnen 5 werkdagen aangesloten. Er worden aansluitkosten à €28,- in rekening gebracht op je volgende factuur. Het is belangrijk dat je je factuurnummer vermeldt zodat je betaling gekoppeld kan worden aan jouw account. Indien we je betaling niet herkennen, zal deze na twee weken worden teruggestort op je bankrekening. Bron

In het kort, binnen 5 dagen na het betalen van alle openstaande facturen zou u weer aangesloten moeten zijn.

Hoop dat u er wat aan heeft!

Fijne dag
Reputatie 4
Badge
Hi kornel.markus

Welcome to the forum of Tele2,

About your invoices? I have sent you a private message.


Have a nice day,

Kind regards,

Arjan

Reageer