vraag

Gebeld worden in het buitenland

• 1 augustus 2017
  • 6 reacties
  • 2288 x bekeken

Nog maar een keer de vraag, want het staat niet op de site:

Wat kost het om vanuit Nederland gebeld te worden in het buitenland ( Frankrijk)?

Klopt het dat je dan de kosten voor bellen vanuit Nederland moet betalen dus zeg maar een euro per minuut ?

Mvg,
Bart

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Badge
Hoi Bart,

Bellen vanuit Nederland naar een buitenland nummer brengt inderdaad kosten met zich mee.
Zie de afbeelding voor een overzicht van ons tarieven voor het bellen naar buitenlandse telefoonnummers.

Groetjes, Maris
Reputatie 7
Badge +4
Volgens mij bedoeld TS dat als hij zich met een Tele2 abonnement in Frankrijk bevind en iemand in Nederland belt zijn 06 nummer.
Het antwoord is dan, Frankrijk zit in de EU en dan zijn er geen kosten aan verbonden om het gesprek te ontvangen. Dit was trouwens bij Tele2 al sinds zomer 2016.

Ik bedoel dit: twee NL mensen met een NL abonnement zijn in Frankrijk. De een belt de ander. Wat zijn de kosten voor de ontvanger.
Reputatie 7
Badge +4
Het ontvangen van een gesprek binnen de EU is altijd gratis. Ook als de beller in Frankrijk , USA of op een cruisschip zit...
Voor de ontvanger niets, de belminuten gaan uit de beller zijn bundel. (roam like home )
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!
Groet, Maris