beantwoord

gebeld worden door met buitenlands accent sprekende man

• 22 april 2016
  • 5 reacties
  • 247 x bekeken

10:54

Goedemorgen. Wij worden gebeld door een buitenlands sprekende man met een gewoon 06 nummer. Deze slecht Nederlands sprekende man vraagt dan of hij met Laura Dekker spreekt....N.a.v. een programma op TV over oplichting met gebeld worden en de lijn die blijft open staan is onze vraag wat te doen?
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 25 april 2016, 16:38

Hoi Elvie,
Wat vervelend! Je zou dit nummer via dit formulier kunnen aanmelden als overlast. Dan wordt deze kwestie voor je onderzocht.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hoi Elvie,
Wat vervelend! Je zou dit nummer via dit formulier kunnen aanmelden als overlast. Dan wordt deze kwestie voor je onderzocht.
Groetjes Kiko
Bedankt voor je reactie....Deze man had tot nu toe maar een keer gebeld.. maar het beangstigde mij. Ik heb het o6 nummer van deze man geregistreerd en wacht af wat er verder gebeurd. N.a.v. een programma op TV over gebeld worden door gebrekkig Nederlands sprekende mannen en open blijven staan van de lijn ook als je de verbinding hebt verbroken baarde mij zorg. Vandaar mijn vraag. Erg sympathiek jouw reactie...gr.Elvie.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Elvie,
Heel goed hoor dat je aan de bel trekt. Ik snap heel goed dat je hier nu extra voorzichtig mee bent.
Het is wel zo dat wat er op tv besproken werd, over daadwerkelijk buitenlandse nummers waren. Zoals nummers uit Mali en Marokko. Het gaat niet om 06-nummers. Maar als je kan het altijd aangeven via dat formulier als je hier nogmaals door gebeld wordt.
Groetjes Kiko
Bedankt...!:)
Reputatie 5
Badge +4
Graag gedaan!
Ik zal je topic sluiten. 🙂
Als je toch nog een andere vraag hebt, kun je gewoon weer een nieuw topic aanmaken.
Groetjes Kiko