beantwoord

Gebeld kunnen worden in Duitsland

• 29 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 102 x bekeken

Ik heb gister iets besteld bij het Duitse thuisbezorgd.nl, enkel kon de bezorger mij niet bereiken. Ik kon het restaurant wel bereiken. Betekend dit dat de bezorger bellen naar het buitenland geblokkeerd heeft voor zichzelf? Samen gekeken naar het nummer en dat klopte, wanneer hij mij belde ging zijn telefoon ook gewoon over, alleen kwamen zijn belletjes niet aan op mijn telefoon.
icon

Beste antwoord door eric 29 augustus 2019, 11:45

Als je vanaf een ander nummer wel gewoon bereikbaar bent is de aansluiting van de bezorgdienst waarschijnlijk afgeschermd voor het bellen naar buitenlandse (NL) nummers. Want voor duitse abonnementen kost het bellen naar jou gewoon extra geld. Dit valt niet onder de roaming regulering.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als je vanaf een ander nummer wel gewoon bereikbaar bent is de aansluiting van de bezorgdienst waarschijnlijk afgeschermd voor het bellen naar buitenlandse (NL) nummers. Want voor duitse abonnementen kost het bellen naar jou gewoon extra geld. Dit valt niet onder de roaming regulering.
Reputatie 4
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag! Groet Petra