Geannuleerd gesprek?

• 24 January 2018
  • 9 reacties
  • 29145 x bekeken

Wanneer ik een vriend van mij probeer te bellen, wordt het gesprek gelijk stopgezet en staat er: gesprek mislukt.
In de lijst van al je telefoongesprekken staat er “gesprek geannuleerd”.
Bij andere uitgaande oproepen krijg ik dit niet... weet iemand wat het betekent?

Alvast bedankt!

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Beetje lullig om te vragen, maar, is jou nummer niet geblokkeerd bij de andere persoon?
kan dat uberhaupt? In je app ‘contacten’ kan je niemand blokkeren dacht ik altijd
Maar om te reageren op je vraag, dat is niet het geval nee. Heel raar..
Reputatie 7
Badge +2
Ja, bij meeste mobieltjes heb je dat optie ingebouwd, en wanneer het niet zo is, kun je een app voor gebruiken.

That said.

Als je het met je vriend kan stemmen, probeer om anoniem te bellen, en kijkt als het gesprek wel lukt.

Zo niet, bestaat altijd de mogelijkheid dat hij ook anonieme beller geblokkeerd heeft.

Ik kan me weinigs bedenken om waarom het niet lukt
Hallo Anoniem1010,

Welkom op het Tele2 forum.

Ik vermoed ook dat het nummer onbewust is geblokkeerd.
Heb je nog geprobeerd door #31# voor het nummer te toetsen of je de persoon in kwestie kan bereiken?

Mocht dit nu echt niet het geval zijn dan zou ik graag een privèbericht willen ontvangen met onderstaande informatie.

Mobiel nummer klant:
Contact telefoonnummer:

Merk en type toestel:
Gecontroleerd op laatste software versie (Ja/Nee):

Foutmelding (display of gesproken):
Netwerkmodus (4G/LTE, 3G/WCDMA, 2G/GSM):

Voorbeelden voor verder onderzoek (let op: minstens 3!):
- A-nummer:
- B-nummer:
- Datum/tijd:
- Locatie (postcode/ hectometerpaaltje):
- 2G/3G dekking op locatie (Indoor/ outdoor/ geen):
- 4G dekking op locatie (Indoor/ outdoor/ geen):
- Resultaat en/of foutmelding (display of gesproken):

- A-nummer:
- B-nummer:
- Datum/tijd:

- A-nummer:
- B-nummer:
- Datum/tijd:

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Erwin.

Groet,

Erwin
Hallo Anoniem1010,

Dank je wel voor je bericht en alle informatie die je daarin hebt gegeven.

Zojuist heb ik ook met 2 andere nummers (een Tele2 nummer en een nummer van een andere provider) naar het betreffende nummer gebeld en ook daarbij werd geen verbinding gemaakt.
Dit zou betekenen dat er iets met het andere nummer aan de hand is en zou ik willen adviseren dat die persoon contact opneemt met zijn/haar provider.

Ik wil je absoluut niet het gevoel geven dat je afgescheept wordt maar vanwege het feit dat meerdere nummers (ook van een andere provider) hetzelfde ervaren betekend dat het probleem echt bij het andere nummer zit.

Ben benieuwd wat de uitkomst hiervan is, zou je dit met ons willen delen?
Mocht dan blijken dat wij toch actie dienen te ondenemen dan pakken we dit gelijk weer op.

Groet,

Erwin
Hoi Erwin,

Het lastige is dat de persoon in kwestie enige tijd "vermist" is. We proberen erachter te komen wat er aan de hand is door te bellen/smsen etc. Tot onze verbazing is dit dus het resultaat, dat het nummer niet meer werkt oid. We begrepen niet wat er met het nummer aan de hand was.
Wij dachten dat het de mislukte gesprekken één bepaalde oorzaak heeft, bijv. dat het nummer verwijderd is (als dat überhaupt al kan, geen idee) of uit de telefoon is gehaald; iets in die richting.
Als ik het goed begrijp is het dus niet vast te stellen waar het door komt... Helaas, maar het is niet anders. Toch ontzettend bedankt voor alle moeite!!

Groet
Hallo Anoniem1010,

Wat vervelend om te horen, ik hoop dat er snel duidelijkheid komt voor jullie.
Ik heb zojuist ook even met een vaste lijn naar het nummer gebeld en de toon die je dan hoort is van een afgemeld nummer.

Sterkte toegewenst.

Groet,

Erwin
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag!
Groet Erwin