beantwoord

Galaxy s8 plus 19-5-2017??

Goedemiddag,

Ik heb op 30-3 een Galaxy s8 plus bij jullie besteld.
Op de 31ste kreeg ik een mail met de volgende tekst:

"Je Samsung Galaxy S8 Plus Midnight Black 64 GB is besteld. Yes! Hoe nu verder? Vanaf 19.05.2017 worden de eerste toestellen bij ons geleverd. Vanaf dat moment beginnen wij met het versturen van de toestellen aan onze klanten. Maar let op; de eerste voorraad die we ontvangen vanuit de fabrikant kan beperkt zijn en dit kan dus een langere levertijd betekenen."

Is deze mail foutief gegenereerd? Of wordt de telefoon echt pas vanaf 19-5 verstuurd?

Bvd!

icon Beste antwoord door Bombarie 13 april 2017, 17:46

Kim van Tele2 schreef:

De bestellingen die geplaatst zijn voor 18 april zullen vanaf 19 april uitgeleverd worden.
De bestellingen die daarna besteld zijn zullen vanaf 29 april geleverd worden.
Je zult vanaf deze ata een mail ontvangen voor de levering.
Je kunt deze informatie ook terugzien op onze website.

.

Bekijk origineel bericht
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Kim van Tele2 schreef:

De bestellingen die geplaatst zijn voor 18 april zullen vanaf 19 april uitgeleverd worden.
De bestellingen die daarna besteld zijn zullen vanaf 29 april geleverd worden.
Je zult vanaf deze ata een mail ontvangen voor de levering.
Je kunt deze informatie ook terugzien op onze website.

.
Bedankt Bombarie!

Dit bericht had ik inderdaad ook gelezen.
Vond het alleen vreemd dat ik in hun officiële mail een andere datum tegen kwam.
Begin ik me meteen zorgen te maken, ik wil natuurlijk zo snel mogelijk mijn nieuwe telefoon 😉

Nogmaals dank!
Reputatie 7
Badge +5
Hoop voor iedereen dat het ook daadwerkelijk zo is, met de S7 (edge) was het ook een regelrechte ramp toestellen kwamen idd mondjesmaat vanaf 17 mei bij de klant.

Máár Tele2 heeft daar van geleerd (aanmenooitniet) 😛
Reputatie 4
Badge
Hoi ThierryDD,

Het klopt inderdaad dat dit een foutje is geweest in de email. Dit moet 19-04-2017 zijn 😳.

Mark

P.S. Bedankt voor je hulp Bombarie!