beantwoord

galaxy s8+

• 21 april 2017
  • 17 reacties
  • 364 x bekeken

ik heb op 30-3-2017 de galaxy s8+ besteld ik had nog steeds geen mail gehad om een afspraak te maken. ik heb jullie gisteren gebeld na een half uur aan de telefoon gezeten konden ze me niet verder helpen ik zou terug gebeld worden wand ze kon het niet vinden. ik ben netjes terug gebeld en die jongen had het gelijk gevonden en vond het ook raar dat ik geen mail had gehad hij heeft gelijk een mail gestuurd naar opd. en natuurlijk tot vandaag nog niets gehoord. ik heb weer gebeld weer ruim een half uur aan de telefoon gezeten en nou komen ze met het verhaal dat het nooit besteld is het was een vast gelopen order. dan zou je denken dat lost tele2 gelijk goed op. de oplossing die er nu is dat het over 15 dagen opgelost is als het goed is. niet normaal vind ik zelf en dan vinden ze het raar dat de mensen boos worden. ik ben al minimaal 10 klant bij tele2 maar dit heb ik nog nooit mee gemaakt er word van alles belooft maar een goeie oplossing komen ze niet mee. ik heb zelf wel een hele goeie oplossing en dat is om maar de media op te zoeken wand dan kan het ineens wel opgelost worden.
icon

Beste antwoord door Hinke van Tele2 1 mei 2017, 15:15

Hi john1965,

Als het goed is heb je een mail ontvangen voor het maken van een bezorgafspraak, klopt dat?

Groetjes,

Hinke
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Had je nu ook geen bevestiging van je bestelling gekregen, of trok je pas aan de bel nu iedereen de S8 (+) al heeft ?
Dan kun je maar beter boos zijn op jezelf.

Al vraag ik me af hoe die medewerker de OPD een mail kan sturen zonder verdere gegevens van een bestelling .
Had je nu ook geen bevestiging van je bestelling gekregen, of trok je pas aan de bel nu iedereen de S8 (+) al heeft ?
Dan kun je maar beter boos zijn op jezelf.

Al vraag ik me af hoe die medewerker de OPD een mail kan sturen zonder verdere gegevens van een bestelling .

ik heb de telefoon op de 30e besteld en ook gelijk een bevestiging gekregen dus op me zelf hoef ik zeker niet boos te zijn. na vele malen met ze aan de telefoon gezeten en wederom vandaag weer gisteren vertelden ze nog dat ik de telefoon het weekend binnen zou hebben en vandaag komen ze met het verhaal dat het een vast gelopen order is en dat de telefoon nooit besteld is en dat het nu nog 15 dagen gaat duren als het mee zit terwijl ze wel op voorraat zijn daar had ze nog voor gekeken. beetje raar allemaal maar duidelijk zijn ze niet met allemaal een ander verhaal
Reputatie 4
Badge
Hi john1965,

Jeetje wat een verhaal zeg, ik zou graag met je mee willen kijken om te zien hoe het er nu voor staat, kun je mij de volgende gegevens sturen:
- Naam
- Adres, postcode + woonplaats
- Geboortedatum
- Klantnummer

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi john1965,

Bedankt voor je aanvullende gegevens.
Ik zie dat je op 30-03-2017 een Sim Only had aangevraagd en die vervolgens hebt geannuleerd, dit ging om een nieuwe aanmelding. Op 31-03-2017 heb je een contractsverlenging aangevraagd met een toestel, in dit geval dus de Samsung Galaxy S8 Plus. Ik vermoed dat daar de eerste verwarring was (dat er niks terug te vinden was). Ik zie dus dat de order is geplaatst, maar verder kan ik je bestelling niet terug vinden in ons orderoverzicht. Er gaat dus inderdaad iets niet helemaal goed. Er is door de klantenservice een melding doorgezet naar het hoofdkantoor, om er voor te zorgen dat je toestel alsnog geleverd gaat worden. Dit kan maximaal 15 werkdagen duren en ik ben in zoverre ook afhankelijk van deze afdeling. Wat ik eventueel kan doen is de bestelling opnieuw plaatsen, echter beginnen we dan dus helemaal opnieuw en wordt het toestel na 28-04-2017 geleverd.

Indien je van deze laatste optie gebruik wilt maken, hoor ik graag van je zodat ik dit in orde kan maken.

Groetjes,

Hinke
Hi john1965,

Bedankt voor je aanvullende gegevens.
Ik zie dat je op 30-03-2017 een Sim Only had aangevraagd en die vervolgens hebt geannuleerd, dit ging om een nieuwe aanmelding. Op 31-03-2017 heb je een contractsverlenging aangevraagd met een toestel, in dit geval dus de Samsung Galaxy S8 Plus. Ik vermoed dat daar de eerste verwarring was (dat er niks terug te vinden was). Ik zie dus dat de order is geplaatst, maar verder kan ik je bestelling niet terug vinden in ons orderoverzicht. Er gaat dus inderdaad iets niet helemaal goed. Er is door de klantenservice een melding doorgezet naar het hoofdkantoor, om er voor te zorgen dat je toestel alsnog geleverd gaat worden. Dit kan maximaal 15 werkdagen duren en ik ben in zoverre ook afhankelijk van deze afdeling. Wat ik eventueel kan doen is de bestelling opnieuw plaatsen, echter beginnen we dan dus helemaal opnieuw en wordt het toestel na 28-04-2017 geleverd.

Indien je van deze laatste optie gebruik wilt maken, hoor ik graag van je zodat ik dit in orde kan maken.

Groetjes,

Hinke

sorry maar mijn bestelling is wel terug te vinden ik heb jullie op 20-04 ook gebeld en de jongeman heeft zelfs een mail naar opd gestuurd om hem dit weekend nog te leveren. elke keer krijg ik een ander verhaal en zo word ik aan het lijntje gehouden. het toestel is gewoon op voorraad staat ook op de site dus hij had gewoon geleverd kunnen worden of iedereen is aan het liegen bij tele2 en klopt het niet wat op jullie eigen site staat. en zo voelen de mensen zich in de maling genomen. ik heb jullie een keer of 6 al gebeld en elke keer zeiden ze ook dat de telefoon gewoon was besteld en als het er op aan komt is het ineens een vast gelopen order. en nog 15 dagen wachten of opnieuw bestellen vinden jullie een oplossing. ik heb jullie ook aangegeven als het voor maandag niet is opgelost dat ik dan verdere stappen zou ondernemen en radar en kassa zou gaan benaderen. en weet je wat het is als en van die twee er bij komt dan is het ineens wel gelijk op te lossen. ik heb er kosten in gestoken mijn tijd die ik er allemaal aan kwijt ben en dat allemaal door de fouten van tele2. ik moet er maar eens goed over na denken of ik wel bij tele2 wil blijven na ruim 10 jaar klant te zijn bij tele2. ik heb de telefoon niet voor niets zo vroeg besteld om hem eerder in huis te hebben dan dat hij in de winkel zou liggen.
ieder geval bedank voor je hulp waar ik helaas niets aan heb wat ik niet gewend ben van tele2
Reputatie 4
Badge
Hi john1965,

Zoals eerder aangegeven is je bestelling zeker wel te zien, maar is deze bestelling niet terug te vinden in het overzicht van toestellen die worden geleverd. Ik heb echter iets over het hoofd gezien en dat is dat je nog twee facturen hebt open staan (van januari en maart), de kans is groot dat het hiermee te maken heeft. ***Reactie aangepast door Moderator Jurrien***
Heb je deze al voldaan?

Groetjes,

Hinke
die van het incassobureau heeft een medewerkster op 06-04-2017 gesloten toen hebben jullie mij zelf gebeld.
op mijn tele2 staat ook dat ik alles voldaan heb daar heb ik ook foto s van.
ik weet inmiddels wel dat er een hoop dingen niet goed gaan bij tele2 dat is me wel duidelijk geworden.
en vooral als je 6 keer minimaal een half uur aan de telefoon heb gezeten door jullie fouten en jullie komen met een vergoeding van € 2,00 . het vertrouwen in tele2 laten we het daar maar niet over hebben wat dat is er bijna niet meer. dan toch maar kassa en radar benaderen als dit niet heel snel word opgelost wand dan is het ineens de zelfde dag opgelost helaas zit er misschien niets anders op ik had het ook liever anders gezien. door de ene medewerker word je echt heel goed geholpen en behandeld die hebben jullie gelukkig ook nog maar sommige medewerkers behandelen je als oud vuil.

groetjes

john
Reputatie 4
Badge
Hi john1965,

Ik ben bang dat er beloftes zijn gemaakt die niet waargemaakt kunnen worden, aangezien er vanuit de klantenservice nooit wordt gemaild met de OPD. Jammer om te horen dat je denkt dat wij je situatie niet serieus zouden nemen, aangezien ik het één en ander nog altijd voor je aan het uitzoeken ben. Helaas neemt dit meer tijd met zich mee dan gedacht.

Ik wil je er echter wel op wijzen dat je op dit moment nog facturen open hebt staan. ***Reactie aangepast door Moderator Jurrien*** Het gaat om de facturen die je in maart (40,15 euro) en april (40 euro) hebt ontvangen vanuit Tele2. Ik raad je aan de cookies te verwijderen, om de juiste status te zien van de facturen in Mijntele2.

Groetjes,

Hinke
Ik zit hier met exact hetzelfde probleem. Ook een S8 besteld en heb zelfs een bezorgafspraak gemaakt maar er is gewoon niemand komen opdagen. Aan de telefoon krijg ik ook continu te horen dat het een vastgelopen order betreft en dat ik maar gewoon 15 dagen moet wachten. Dit is toch raar als je een toestel pre ordert? Nu krijgen we hem later binnen dan de mensen die niet pre orderen terwijl er nog gewoon een vooraad is?

Ik denk trouwens niet dat het aan niet betaalde facturen ligt want ik heb net gecheckt en al mijn facturen zijn gewoon betaald.

Mvg,
Bram laurens.
Reputatie 4
Badge
@Bram Laurens
Bedankt voor je reactie.
Ik vraag je alsjeblieft reactie af te wachten op je eigen topic, elke situatie is anders en de situatie moet dus per klant uitgezocht worden. Zo blijft het voor ons ook overzichtelijk en lopen gesprekken niet door elkaar.
Andere forumleden kunnen je dan helpen, en een moderator zal dan ook snel je topic oppakken.
Dank je wel.
Groetjes,

Hinke
nou de mensen bij tele2 weten volgens mij zelf niet waar ze het over hebben.
ik heb gisteren nog met iemand gesproken die zij zelf nee hoor meneer alles staat op groen.
het is gewoon een rotzooitje daar is mijn mening ik heb nu 5 keer een ander verhaal gekregen en de een weet zelf niet wat de ander heeft afgesproken.
bellen ze me gisteren op om een mobiel ab af te sluiten terwijl ik die al heb het word steeds gekker bij tele2.
ik zou uiterlijk gisteren terug gebeld worden ze moeten nu nog bellen legger geloofwaardig zijn ze.
afspraken worden gewoon niet na gekomen bij tele2.
en nu komen ze met het verhaal omdat het bij het incasso bureau ligt wat al betaald is en wat ze zelf gesloten hebben bij tele2.en dat lag er al toen ik de telefoon bestelde wand hij is van januari.
de woorden waren van een medewerker als hij niet betaald was hadden ze je al lang afgesloten dus ik sluit dat dossier. ben bij dat ik intussen radar en kassa heb benaderd wand tele2 reageert nergens op en heb ze dit ook mede gedeeld ik ben nu zo ver laten ze maar lekker dan op die manier op tv komen als tele2 hun klanten zo behandelen. ik heb het wel helemaal gehad met tele2 goeie reclame voor ze ik ben namelijk niet de enige met dit probleem heb al gehoord van een medewerker dat er ruim 100 klachten zijn dat ze de telefoon niet geleverd hebben gekregen maar tele2 steekt gewoon hun middel vinger op naar hun klanten. op deze manier ga ik ook lekker op zoek die hun klanten wel goed behandelen.
ja bram wand anderen mogen niet merken dat tele2 heel veel problemen heeft met de levering van de s8 stel je voor dat dit allemaal aan het ligt komt dan komen ze nog slechter in het nieuws zal eens een fb pagina gaan openen kijken hoeveel klachten er naar voren komen
Ik sluit me helemaal bij jullie aan. Mij is beloofd dat ik de S8+ (zilver) de 20e zou hebben... tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds niet gehoord wanneer ik hem wel krijg. Ze schuiven alles af op Samsung...geheel ten onrechte. Tijdens de verkoop beloven ze van alles...en daarna is het voor de klant maar afwachten! Bah!
Reputatie 4
Badge
Hi john1965,

Allereerst wil ik je er nogmaals op wijzen dat ik voor je bezig ben om dit op te lossen. Op dit moment probeer je van allerlei kanten dit opgelost te krijgen, wat ik heel goed kan begrijpen, echter ontstaat er daardoor miscommunicatie. Op dit moment ben ik zelf nog in afwachting van een terugkoppeling en daar ben ik afhankelijk van om dit voor je op te lossen. Ik moet je helaas vragen om geduld hierin, hoe vervelend de situatie nu ook is.

Daarnaast wil ik je er nogmaals op benadrukken dat het niets te maken heeft met of wij het toestel wel of niet op voorraad hebben, je order is vast komen te zitten in ons systeem en daardoor heb je op dit moment nog geen toestel.

Excuus voor het ongemak, maar ik moet je echt vragen om geduld hierin.

Groetjes,

Hinke

Zodra ik meer weet, laat ik je dit gelijk weten.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
@Ard1970
Bedankt voor je reactie.
Ik vraag je alsjeblieft een nieuw topic aan te maken, zo blijft het voor ons ook overzichtelijk en lopen gesprekken niet door elkaar.
Andere forumleden kunnen je dan helpen, en een moderator zal dan ook snel je topic oppakken.
Dank je wel.
Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi john1965,

Als het goed is heb je een mail ontvangen voor het maken van een bezorgafspraak, klopt dat?

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi john1965,

Aangezien het hier erg stil is en ik zie dat je je toestel hebt ontvangen, ga ik deze topic sluiten.
Mocht je nog ergens tegen aan lopen, dan kan je een nieuwe topic starten.

Groetjes,

Hinke