beantwoord

Galaxy s10 pre order in winkel ophalen

• 5 maart 2019
  • 6 reacties
  • 370 x bekeken

Ik heb vorige week de samsung galaxy s10 besteld in een tele2 shop. A.s. vrijdag worden ze geleverd.Nou zou ik graag willen weten hoe laat je die meestal kan ophalen in de shop?
icon

Beste antwoord door eric 5 maart 2019, 23:22

Dan zul je dat telefoontje even moeten afwachten. Hoe laat de shop belt is niet te voorspellen. Ligt er dus ook aan hoeveel toestellen zij geleverd krijgen of je bij de 1e ronde zit.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Je zult eerst de bevestiging moeten krijgen dat er 1 voor jouw wordt geleverd. Door te veel preorders loop je de kans dat Samsung ze niet allemaal op dag 1 kan leveren. Toestellen besteld in de winkel worden vaak gewoon door koerier thuis gebracht. Of hebben ze iets anders tegen jou verteld?
Ja tegen mij is er verteld dat ik 8 maart gebeld word als hij binnen is en dat ik hem dan binnen 48 uur moet ophalen. Alleen zou ik graag willen of daar meestal en standaard tijd aan zit. Dan kan ik het wat makkelijker in plannen
Reputatie 7
Badge +4
Dan zul je dat telefoontje even moeten afwachten. Hoe laat de shop belt is niet te voorspellen. Ligt er dus ook aan hoeveel toestellen zij geleverd krijgen of je bij de 1e ronde zit.
Reputatie 4
Badge
Het klopt dat je het even af dient te wachten. De winkel zal jou op de hoogte brengen zodra het toestel voor jou klaar ligt.

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Heb je je toestel inmiddels op kunnen halen? Denk je ook nog even om de Galaxy Buds

Groet Petra
Reputatie 4
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag, groet Petra