vraag

Galaxy S10+ pre-order bewijs

• 18 maart 2019
  • 4 reacties
  • 828 x bekeken

Ik heb vorige week mijn S10+ ontvangen welke ik in de pre-order besteld heb. Hierbij ontvang ik ook de galaxy Buds.
Na mijn aanvraag voor de Galaxy Buds ingeleverd te hebben heb ik zojuist een mail ontvangen dat mijn ingeleverde pre-order bewijs niet aan de eisen voldoet. De eisen zijn:
- De naam van de winkel/webshop waar je nieuwe Samsung Galaxy S10 of S10+ is gekocht.
- De pre-order datum. Deze datum moet binnen de promotieperiode vallen: 20 februari 2019
t/m 7 maart 2019.

Waar kan ik een geldig pre-order bewijs vinden? Ik heb de telefoon op 1 Maart gepre-ordert.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Dit weet ik ook niet en ik zit hier ook mee in mijn maag. Op het mobiele contract dat ik van tele2 heb gekregen staat namelijk helemaal geen datum van afsluiten.
Ik zit hier ook mee! Nergens een overzichtje van je bestelling en/of download link voor een pdfje?
Ik heb met tele 2 hier contact over gehad, en ze zeggen dat je via deze website alles kan aanvragen als je het binnen de actieperiode hebt besteld:

https://www.samsung.com/us/mobile/galaxy-s10/offers/redemption/

ze vragen hier wel om je IMEI en EAN code, deze zijn te vinden op het doosje waarin de telefoon werd geleverd.
daarnaast vragen ze je, je pre-order bewijs te uploaden, deze staat gelijk aan het contract dat je per mail zou hebben gekregen. (hier staat ook de ingangsdatum op, deze wordt gebruikt als referentie)

nadat ik alles op die website had ingevuld stond er dat ik recht had op de airbuds, maar dat ik nog een bevestiging van samsung moest afwachten.
Ik heb een probleem met deze actie. Samsung S10 plus besteld ttijdens de pre-order op 1 maart . Bij vertraagde levering (green versie) krijg ik een order bon met daarop de orderdatum 11 maart. De klantenservice geeft de fout toe maar kan het nu niet oplossen zeggen ze. Mega slechte service want het is een kwestie van de brief aanpassen naar de juiste datum en opnieuw mailen. De dame gaf ook aan dat meer mensen dit probleem hebben. Ik moet maar gewoon afwachten tot Tele2 met een oplossing komt ooit..