Gaat je 3G door?

• 4 december 2015
  • 2 reacties
  • 96 x bekeken

Met mijn oude abonnement kon ik nog gewoon verder met 3G als het opwas, alleen werd de snelheid verlaagd. Nu heb ik een 4g abonnement en stel dat ik m'n mb opmaak (dan kan ik me voor verstellen dat 4g wordt stilgezet) is mijn 3G dan nog wel 'gratis' of wordt dat dan ook stopgezet?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Hoi Bassier,

De snelheid verlaging staat los van de radiotechniek (2G, 3G, of 4G). Heb je een nieuw abonnement/ verlenging afgesloten na 11-11-2015, dan wordt je snelheid niet verlaagd, maar je internet verbinding geblokkeerd. Je krijgt dan een webpagina te zien, waarop je uitleg krijgt hoe je extra internetbundels kan kopen. Heb je een eerder afgesloten abonnement, dan wordt je snelheid terug gezet, of kosten in rekening gebracht. Dit veranderd niet wanneer je overgezet bent op 4G.
Reputatie 4
Badge +3
Hi Bassier2000,

Ter aanvulling op het duidelijke verhaal van Siebel, kan ik je vertellen dat als jij een abonnement hebt afgesloten vanaf maart 2014 t/m 11 november 2015, de snelheid automatisch terug wordt gezet. Dat geldt echter niet wanneer er sprake is van actiebundels, niet te verwarren met voordeelbundels.
Is jouw vraag hierbij beantwoord? :)

Groetjes,
Rick