beantwoord

Gaat het verlengen van een abonnement direct in?

  • 15 October 2021
  • 3 reacties
  • 143 x bekeken

Mijn abonnement verloopt pas in januari, maar mijn toestel is gecrasht. Als ik nu een nieuw toestel+abonnement zou afsluiten bij tele2, gaat dat nieuwe abonnement dan pas in als mijn huidige is verlopen?

Of zou het handiger zijn om nu wel al een nieuw toestel te kopen en straks in januari mijn abonnement als sim only te verlengen?

icon

Beste antwoord door WhTurner 15 October 2021, 16:53

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Als je nu je abonnement verlengt (dat is mogelijk vanaf 3 maanden voor eind contract), krijg je het nieuwe toestel direct (mits voorradig) en gaat je nieuwe abonnement is aansluitend aan je oude.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Sophie, wat @WhTurner zegt klopt helemaal! Je nieuwe toestel krijg je inderdaad direct om te gebruiken en je nieuwe abonnement gaat dan in januari in (op 17 januari om precies te zien). Goed dat je je gegevens in je profiel hebt ingevuld! Ik heb gelijk eens gekeken en ik zie dat je inderdaad al kunt verlengen!

Ik zou zeggen, kijk lekker rond op de website of heb je al een nieuw toestel/abonnement op het oog? Als we je nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons gerust weten. De Community staat voor je klaar! :smile:

Hey Sophie, wat @WhTurner zegt klopt helemaal! Je nieuwe toestel krijg je inderdaad direct om te gebruiken en je nieuwe abonnement gaat dan in januari in (op 17 januari om precies te zien). Goed dat je je gegevens in je profiel hebt ingevuld! Ik heb gelijk eens gekeken en ik zie dat je inderdaad al kunt verlengen!

Ik zou zeggen, kijk lekker rond op de website of heb je al een nieuw toestel/abonnement op het oog? Als we je nog ergens bij kunnen helpen, laat het ons gerust weten. De Community staat voor je klaar! :smile:

Bedankt!