Ik heb een vraag over een fraude geval.
Zaterdag kreeg ik een onbekende vordering van LAVG met Tele2 Nederland B.V. als opdrachtgever. Ik ben onbekend met een overeenkomst met jullie en ben nog nooit klant geweest, het is mij dus een raadsel waarom ik deze vordering ontvangen heb. Vervolgens heb ik direct contact opgenomen met jullie klantenservice, maar ook daar is niets bekend, geen naam, geen aders, alleen wel mijn rekeningnummer. Omdat ik zo weinig gegevens heb krijg ik verder geen informatie en kon de medewerker NIKS voor mij doen, erg vreemd, omdat mijn rekeningnummer misbruikt wordt. Ik heb contact gezocht met LAVG en ook met het CMI, maar ik wil ook dat Tele2 Nederland B.V. mij als opdrachtgever voor deze ellende helpt!
Kan iemand die me verder kan helpen contact opnemen?
Hendriks
Beste antwoord door Rena Chan
Een fraude geval is iets die erg goed onderzocht moet worden.
Moet, onderandere, onderzocht worden als de claim wel terecht is, waar het fout is gegaan, als medewerkers hier een rol hebben gespeeld om dit mogelijk te maken.
Jou taak is aangifte doen bij politie en dit bij Tele2 bekend te maken. Zodra je dit hebt gedaan is het helaas wachten tot dat je helemaal van af bent.
Bekijk origineel bericht
Moet, onderandere, onderzocht worden als de claim wel terecht is, waar het fout is gegaan, als medewerkers hier een rol hebben gespeeld om dit mogelijk te maken.
Jou taak is aangifte doen bij politie en dit bij Tele2 bekend te maken. Zodra je dit hebt gedaan is het helaas wachten tot dat je helemaal van af bent.