beantwoord

Fraude met gestolen id bewijs.

• 14 May 2019
  • 2 reacties
  • 299 x bekeken

Goedemiddag.

Er is in 2017 een simonly abo bij tele2 afgesloten met mijn id. Hier kwam ik pas recent achter nadat ik een registratie zag staan op Preventel en andere tientallen aanvragen op Experian.

Van mijn gestolen id heb ik aangifte gedaan in 2017. Abo is ook na mijn aangifte aangevraagd bij tele2.

Ook van deze id fraude heb ik aangifte gedaan. Ik heb 1.5 maand geleden alles opgestuurd naar de fraude afdeling van tele2. Ik zou in ieder geval binnen een maand terugkoppeling krijgen maar uiteraard niet gekregen.

Daarna nog een aantal keer met de klantenservice gebeld. Die hebben ook een soort formulier ingevuld waardoor ik prioriteit zou krijgen en binnen 5 werkdagen antwoord zou krijgen. En hier ook weer verder niks van gehoord.

Ik zou graag willen dat er nou eindelijk actie wordt ondernomen en ieder geval mijn registratie bij Preventel en Experian worden verwijderd.

Mvg
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 27 August 2019, 09:58

Helaas hebben we na herhaaldelijk verzoek geen reactie meer ontvangen. Topic wordt daarom gesloten.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 4
Badge
Ik kijk graag voor je na wat de status is hiervan. Kun je mij een privébericht sturen met alle informatie? Heb is voor mij hierin van belang te weten op welke gegevens het abonnement is afgesloten, waaronder het documentnummer van je IDkaart en uiteraard ook jouw gegevens. (naam, adres, geboortedatum)

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Petra .

Groete Petra
Reputatie 4
Badge
Helaas hebben we na herhaaldelijk verzoek geen reactie meer ontvangen. Topic wordt daarom gesloten.