beantwoord

Fraude facturen

• 6 september 2019
  • 18 reacties
  • 225 x bekeken

Zeg Tele2 waarom incasseren jullie samen met Online.nl bij jullie klanten en dan nog incasseren met Bos incasso op een persoon die niet eens doet bestaan op de naam van D. Brockotter-Visser wist u dat jullie dan indiditeitsfraude doen plegen en dat u aan Valsheid in Geschriften doet plegen.
Wasr u dan artikel 225van het Wetboek van Strafrecht dfoet overtreden met de boete vonnis van € 82.000,00 kan gaan betalen
icon

Beste antwoord door Bernadet van Tele2 12 september 2019, 11:47

Omdat je mij niet je eigen gegevens doorgeeft, kan ik je niet helpen.
Ik begrijp dat je zo boos bent dat je niet geholpen wilt worden.

Ich schließe dieses Thema.

Grüße, Bernadet
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

18 reacties

Reputatie 3
Badge
Omdat je mij niet je eigen gegevens doorgeeft, kan ik je niet helpen.
Ik begrijp dat je zo boos bent dat je niet geholpen wilt worden.

Ich schließe dieses Thema.

Grüße, Bernadet
Bos incasso

*** Reactie weggehaald door moderator ***

reactie aangepast

*** Reactie aangepast door moderator Bernadet. Voor meer informatie, check de Huisregels - Tele2 Forum. **

5455
8643
3950
Bernadett,
Dacht je dat mensen door jullie van Tele2 die kwast weg zijn gelopen nog gegevens door doet geven?
Dan kun je dat vergeten

Bernadett denkst du das leute boze weg eind gelaufen nch gegebens tur gebt?

Dann kunte du das fergessen.
Reputatie 3
Badge
Hi Gedupeerde,

Heb je inmiddels actie ondernomen?
Wil je dat ik nog met je mee kijk naar wat er aan de hand? Zou je me dan een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- De laatste vier cijfers van je rekeningnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen:Privébericht naar Bernadet

Gr, Bernadet
Helaas u bent geregistreerd voor fraude in persoonsgegevens en op ID- Fraude plegen in abbonomenten bij Preventel en bij BKR registratie omdat u w facturen niet correct zijn en met Bos Incasso mensen vervalsen

U spraak met een persoon die wet wat klantenbinding doet betekenen .
Waar u vanTele2 nog veel van mogen leren.
En wat betekend dat dat Tele2 weer reclame gaat maken op de TV , waar dan opnieuw de consument wordt misleid omdat tele2 niet aan zijn reclame spot doet houden , want consumenten bedrog kun je beter bij Tele2 wezen he spijkers in mokkum met je gelieg en oplichten met je assocuale woorden te weten te gebruiken en je ID -Fraude te plegen bij consumenten vieze oplichters in Amsterdam -Diemen
Reputatie 7
Badge +4
Hier ook allemaal TEVREDEN klanten hoor. Succes met je rechtzaak.
Of heeft Tele2 nooit eens gehoord over niet of nauwelijks wat lezen doet betekenen en hoe men een klant te vreden kunt stellen
Want klanten kunnen 1 ding doen . als tele2 goed is praat men er over. Maar bij jullie zijn klanten ontevreden en dat komt dat jullie niet meer voldoen aan consumenten recht omdat de Nederlandse burgers lopen te klachten over de slechte service van Tele2 dus er wordt anti reclame verstrekt over tele2
Reputatie 5
Badge +1
Succes ermee.
En als jullie fraude rekeningen sturen aan mensen die niet van jullie afnemen blijkt dat tele2 zelfs nog aan fraude facturen te sturen .
Of moeten de klanten naar www.de geschillencommissie.nl/telecommunicatiediensten verwezen worden?????
Nou ik praat niet met andere klanten, naar door de klachten die u heeft begaan , kom ik op voor al deze gedupeerde mensen die u IP ID- Fraude handelingen verrichten om u een te doen stoppen om uw eigen fouten te doen inzien door mensen te vervalsen bij Bos Incasso, Lavg en diverse Incasso bureaus in te schakelen
Je praat hier met andere klanten die jouw rekeningen niet kennen. Als je tele2 ergens van beschuldigd en wil aanpakken dan zul je een rechtszaak moeten beginnen. Via een klantenforum kun je alleen smaad en laster verspreiden. Op het forum wordt geen recht gesproken. En daar volgen dan ook reacties op. Maar niet door de andere klanten. Dus denk goed na wat je hier op een openbaar forum zet.
Tele2 waarom heeft u zoveel klachten lopen bij klachten.nl waar 222 klachten op tele2 zijn vermeld. Klachten kompas, TROS Radar en Varra Kassa , betekend dat u geen klantenservice weet te verlenen en ook niet weet wat klantenbinding doet betekenen door fraude facturen te stellen uren naar de betrevende klanten met Bos Incasso waar jullie zelf aan ID Fraude doen handelen!
Reputatie 5
Badge +1
Je praat hier met andere klanten die jouw rekeningen niet kennen. Als je tele2 ergens van beschuldigd en wil aanpakken dan zul je een rechtszaak moeten beginnen. Via een klantenforum kun je alleen smaad en laster verspreiden. Op het forum wordt geen recht gesproken. En daar volgen dan ook reacties op. Maar niet door de andere klanten. Dus denk goed na wat je hier op een openbaar forum zet.
Tele2 waarom bevi d je directeur in Deutsland die met zijn collega Online Luxemburg in Nederland dubbele facaturen bij jullie cliënten te incasseren?
Of laten jullie soms jullie cliënten dubbel incasseren?
Als jullie zelf over ID-Fraude plegers hebben , Tele2 waarom plegen jullie zelf dan wel IP ID- Fraude bij jullie klanten? Want dit valt allemaal onder Smaad tot Laster met de boete van € 19.500,09
Reputatie 5
Badge +1
Valt dit onder smaad? Als het tegen mij gericht was dan maakte ik er werk van.
Tele2

Iedereen kunt nu lezen hoe slechte klantenservice jullie leveren. En hoe jullie associaal tegen over de klant staan.
Lijkt het niet beter dat jullie jullie zelf laten ontslaan met zulke asociale gedrag naar de klant voor doen.
Dan blijkt maar eens goed dat de waarheid over jullie wordt vermeld.
Dit gaat nu jullie wel klanten kosten , waar jullie zelf hebben aangericht door jullie zeer onfatsoenlijke woorden keuze en dat jullie fraude plegen in de klanten bestand met vervalste persoonsgegevens vermelden door Online.nl te doen in passeren en dan bij Bos Incasso die de zelfde is als LAVG te Groningen
Dan de advertentie over id fraude mensen die abonnementen doen aansmeren.
Waarom doen tele2 dit zelf ook aandeel.
Als jullie in Amsterdam zo goed fraude plegen om vervalste abonnementen doen aansmeren en dan incasseren met online.nl als de klant het duizend keren kan vermelden als jullie klantenservice geen aantekeningen er op maken .
En dan stapt de klant op en dan krijgt de klant dit te horen *** Reactie aangepast door moderator. Voor meer informatie, check de Huisregels. *** . Is dat t klantenbinding Tele2 ?
Nee dit is onspze klanten weg laten lopen Tele2 Deutsland want u heeft geen klant gerichte medewerkers die persoonsgegevens vervalsen in hun abonnementen. Dus u gaat nu zelf Bos Incasso betalen op het gebied van € 82.000,00 te betalen omdat u aan fraude facturen doet plegen