beantwoord

Foutmelding or-dvasa2-02 sinds fusie betaling google playstore

  • 10 January 2021
  • 4 reacties
  • 1628 x bekeken

Ik krijg nu al sinds twee maanden de foutmelding or-dvasa2-02 en kan dus niet betalen op factuur via Tele2 met de Google play store. 

Heb contact gehad met beiden klantenservices en verwijzen me liever altijd maar door naar elkaar …

 

Wat ik zelf al geprobeerd heb is andere telefoon gebruiken met mijn sim, andere Google account maar niks blijkt te werken ook staat bij instellingen op Tele2 gewoon op toestaan en heb dit ook al eens uit en aan gezet. 

Is er iemand die dit probleem herkent of kan verhelpen? 

 

Alvast bedankt voor de moeite. 

 

icon

Beste antwoord door pipodeclown 11 January 2021, 00:17

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Vervelend probleem. Maar je kunt in de Google store op meer manieren betalen.

Vervelend probleem. Maar je kunt in de Google store op meer manieren betalen.

Ja dat is nu de tijdelijke oplossing maar verder zou ik ook gewoon graag hebben dat mijn voorkeur betalingsmethode gewoon werkt he 😜

Reputatie 7

Mogelijk ben je recent gemigreerd naar het nieuwe netwerk? Kijk dan even hier bij de veelgestelde vragen. https://www.tele2.nl/bijnazover

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @tommy108,

Welkom op de Community! We helpen je meteen verder met jouw Google playstore betaling.

@pipodeclown heeft een goede tip! Kan je de optie betalen via factuur opnieuw aanvinken? Dit doe je in de Google Play Store: ga via het menu linksboven naar ‘Betaalmethoden’. Vervolgens vink je de optie aan om je betaling via onze factuur te laten lopen.

Mocht dit niet werken geef dan een seintje. Dan ga duik ik er meteen voor je in!