beantwoord

Foutmelding bij doorschakelen telefoonnummer

  • 12 August 2021
  • 3 reacties
  • 249 x bekeken

Ik heb hetzelfde probleem als:

Wil mijn telefoonnummer doorschakelen wanneer ik niet bereikbaar ben maar dit werkt niet. Chatbot komt niet met een werkbare oplossing. Zowel de doorschakel optie in Android als de **62*- codes geven een foutmelding. Volte uitschakelen helpt ook niet.

Verzoek aan de moderators:Willen jullie een ticket aanmaken voor de technische mensen? 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 23 August 2021, 10:12

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heey, excuses voor de late reactie. Dit topic is er even tussendoor geslipt. Ik heb gelijk een case aangemaakt voor de technische dienst! Zou je mij alleen nog kunnen vertellen welk toestel je precies gebruikt en wat de foutmelding precies zegt? Dan vul ik de case aan met deze gegevens en dan zet ik hem door. Ik zie je berichtje graag tegemoet! :smile:

Heey, excuses voor de late reactie. Dit topic is er even tussendoor geslipt. Ik heb gelijk een case aangemaakt voor de technische dienst! Zou je mij alleen nog kunnen vertellen welk toestel je precies gebruikt en wat de foutmelding precies zegt? Dan vul ik de case aan met deze gegevens en dan zet ik hem door. Ik zie je berichtje graag tegemoet! :smile:

Ik heb een Huawai P20 lite met android. Stel ik het in via de instellingen dan krijg ik de melding “onverwachte reactie van netwerk”. Doe ik het via de **62* code dan krijg ik “Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code”.

Reputatie 7
Badge +12

Hey, bedankt voor de informatie! 

Ik heb alles zojuist in de case gezet. Mijn collega’s zullen dan contact met je opnemen. Laat je het me weten als je iets van ze hebt gehoord? Ik weet niet precies hoelang de doorlooptijd is, dus het zou even kunnen duren. Mocht je over een tijdje nog niks gehoord hebben, laat het me dan weten. Dan kijk ik naar de status van de case, zodat ik je een update kan geven. Dit is het casenummer: 55020810 :blush: