beantwoord

Foutmelding Bij Betaalde Apps Downloaden Betalen Via Tele2

ik wou een app downloaden uit de google playstore dit heb ik nog nooit gedaan en bij het aanmelden daar voor krijg ik deze melding OR-DVASA2-03 en totaal niemand kan helpen hier mee hebben er nog meer mensen last van of dat er mensen zijn die een oplossing weten

icon Beste antwoord door Arjan van Tele2 13 juli 2018, 09:21

Hoi kooskorte,

Welkom op het forum van Tele2,

Helaas kan ik je daar niet direct mee helpen.
IK heb wel het forum van Google Play gevonden voor je.
Je zou in onderstaand topic kunnen kijken of via het forum met hen contact opnemen

https://productforums.google.com/forum/#!topic/play/YtvpboHxKe8;context-place=topicsearchin/play/category$3Aapps--games%7Csort:relevance%7Cspell:false

Fijn weekend alvast

Bekijk origineel bericht

5 Reacties

Reputatie 4
Badge
Hoi kooskorte,

Welkom op het forum van Tele2,

Helaas kan ik je daar niet direct mee helpen.
IK heb wel het forum van Google Play gevonden voor je.
Je zou in onderstaand topic kunnen kijken of via het forum met hen contact opnemen

https://productforums.google.com/forum/#!topic/play/YtvpboHxKe8;context-place=topicsearchin/play/category$3Aapps--games%7Csort:relevance%7Cspell:false

Fijn weekend alvast
daarop krijg ik totaal geen reactie
Reputatie 4
Badge
Dat is niet fijn,

Dan moeten we even afwachten of andere forumleden een oplossing weten,
Dit is een Google play issue. probeer eens verder te zoeken op "google play en die foutcode"
Hoop dat je dan een oplossing vindt, ik zie bij die resultaten ook wat youtube filmpjes staan.
Groet,

Arjan
ben ik niet helemaal mee eeens wat u zegt met dit is een google play issue waarom geeft de telefoon aan dan neem contact op met u service provider en dat is nog altijd bij mij tele2
Reputatie 4
Badge
Hoi Koos,

Dit probleem kan ik niet 1,2,3 oplossen, @Rena Chan jij een idee, klant krijgt geen respons op het forum van Play store.

We gaan natuurlijk wel kijken of we een oplossing vinden voor je @kooskorte

Groet,

Arjan

Reageer