beantwoord

Foutieve Rekening

• 16 september 2015
  • 4 reacties
  • 178 x bekeken

Op mijn laatste rekening zie ik een bedrag van 71 cent voor een gesprek van 7 seconden naar een Engelse mobiel ...
Het rekensysteem bij Tele2 blijkt niet goed te werken .. het tarief is 37 cent pm + 11 cent staart tarief .. dus 48 cent en niet 71 cent.
Als Tele2 dit bij alle klanten doet is dat makkelijk 'niet verdiende' geld in het kas.

Hoe los ik dit fout van Tele2 op zonder VEEL MEER geld kwijt te zijn met het bellen naar klantenservice?
Gebruik van email hiervoor heeft Tele2 niet gehoord ... en kosteloos klantenservice is veel te veel gevraagd. (KlantenSERVICE?????)

Dit is een fout bij TELE2 en moet KOSTELOOS opgelost te zijn .. maar HOE???
icon

Beste antwoord door jlthkoch 16 september 2015, 18:31

Het tarief is 0,65 per minuut + 0,06 starttarief. Dat is totaal 0,71 en dat heb je ook betaald. Er is dus géén fout gemaakt!

Zie: https://www.tele2.nl/mobiel/tarieven/buitenland/
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Het tarief is 0,65 per minuut + 0,06 starttarief. Dat is totaal 0,71 en dat heb je ook betaald. Er is dus géén fout gemaakt!

Ik heb net gezien dat ik VASTE lijn tarieven heeft bekijken ... maar ik kon het eigenlijk niet geloven wegens het tarieven waren zo HOOG ....
VEEL hoger dan ik heeft OOIT gezien bij welke andere aanbieder dan ook ..
b.v. KPN is gewoon 12 cent per minuut en geen starttarief, dus het vastenlijn kosten bij Tele2 zijn ongeveer 400% -- JA vierHONDERD procent -- duurder .. ONGELOFELIJK !!!!!!!! :?
Tele 2 moet zichzelf SCHAMEN..

Het is VEEL goedkoper mobiel IN het buitenland naar enige andere EU land te bellen dan vanuit Nederland met Tele2 ... 23 cent ook geen staarttarief. ..
Gelukkig heeft het EU telecom bedrijven hun ripoff prijzen begonnen aan te pakken...
Jammer ik heb het internationale kosten van Tele2 niet eerder gezien, anders heb ik NOOIT een Tele2 contract genomen.
Reputatie 7
Badge +5
Toegegeven, het heeft zichzelf gratis en voor niets geheel KOSTELOOS opgelost.
Als dat geen KLANTENservice is :P
Wel weer jammer dat Tele2 zich zou moeten schamen voor een abonnement dat je zelf hebt uitgekozen 😉
Toegegeven, het heeft zichzelf gratis en voor niets geheel KOSTELOOS opgelost.
Als dat geen KLANTENservice is :P
Wel weer jammer dat Tele2 zich zou moeten schamen voor een abonnement dat je zelf hebt uitgekozen ;)

Gelukkig heb ik het VASTE net abonnement van Tele2 NIET genomen, anders waren mijn vaste lijn kosten VELE mal hoger dan die nu zijn met mijn huidige Canal Digital abonnement ...
vwb mobile .. het hoge internationale kosten van Tele2 is een goede voorbeeld van ALLE klein/verborgen letters lezen .. Hopelijk een deze dagen gaan het EU Nationale->buitenland kosten ook aanpakken ..
Dat het meer dan 300% hoger is om met Tele2 naar het buitenland te bellen dan vanuit het buitenland naar Nederland met hetzelfde contract (EU gedwongen) is gewoon belachelijk en vertekend het Tele2 beleid .. pakken alles wat je pakken kan .. zolang als het kan ..