beantwoord

foutieve ingangsdatum abonnement

• 8 april 2016
  • 7 reacties
  • 177 x bekeken

Beste dames/ heren,

Mijn abonnement moet 6 mei ingaan, wat de laatste dag is van mijn oude (huidige) provider.
Bij mijn accountgegevens staat echter dat het abonnement per 5 april ingaat. Dit is niet de bedoeling omdat ik dan dubbel ga betalen.

Er is afgesproken dat mijn abonnement pas ingaat op de laatste dag van mijn oude abonnement bij mijn oude (huidige) provider.

Willen jullie dit juist verwerken in het systeem, zodat ik niet foutief te veel gefactureerd krijg.
Graag bevestiging wanneer dit juist verwerkt is.
Alvast bedankt.

Groet,
Marcel
icon

Beste antwoord door Maurice niet meer van Tele2 11 april 2016, 15:46

Hey Marcel,

Ik heb het even voor je nagekeken en zie dat je telefoonnummer per 6 mei wordt overgenomen. Je abonnement zal dan ook ingaan!
Mocht je nog andere vragen hebben hoor ik dat graag!
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Wacht even de eerste factuur af. Het abonnement sluit aan op de dag van de portering.
Beste Eric,

Bedankt voor uw snelle reactie. Ik wil voorkomen dat ik onterechte facturen krijg (en moet betalen).

- De dag van portering en het abonnement staat in jullie systeem dus wel op 6 mei?

- de vermelde datum (van 5 april) op mijn tele2 is dus onjuist?
Reputatie 7
Badge +4
Ik ben gewoon een andere klant en kan niet in systemen van Tele2 kijken. moderators pakken zaken wel eens op, maar dat duurt een paar dagen.
Badge +4
Hoi gene-1971,

Je abonnement gaat in op het moment dat je nummer geporteerd wordt vanuit je andere provider. Het kan zijn dat dit op de datum die jij noemt gebeurt maar dat kijk ik graag voor je na! Zou je me middels een privébericht je volledige NAW-gegevens (dus naam, adres en woonplaats), je klantnummer en je geboortedatum willen sturen? Je stuurt een privébericht door op mijn hier te klikken. Dan kan ik het voor je uitzoeken!

Groetjes
Badge +4
Hey Marcel,

Ik heb het even voor je nagekeken en zie dat je telefoonnummer per 6 mei wordt overgenomen. Je abonnement zal dan ook ingaan!
Mocht je nog andere vragen hebben hoor ik dat graag!
Bedankt voor de info Maurice!
Badge +4
Graag gedaan! Ik ga dit topic nu sluiten, mocht je later nog andere vragen hebben open dan gewoon een nieuw topic!

Groetjes Maurice