beantwoord

Foutieve Factuur

• 20 januari 2016
  • 3 reacties
  • 135 x bekeken

Hoi! Ik heb een foutieve factuur ontvangen. Er staat namelijk dat ik van een mij niet bekend telefoonnummer de afbetaling moet doen (€1000 euro.) Zouden jullie dit misschien willen uitzoeken? Ik heb sinds dec een abonnement bij jullie en betaal dus een maandelijks bedrag. Factuur nummerNL1600326239. Ik hoor graag van jullie! Alvast bedankt voor de tijd en moeite! Groeten Janneke
icon

Beste antwoord door Kiko van Tele2 24 januari 2016, 11:39

Hee Janneke,
Heel goed dat je naar het Tele2 forum bent gekomen. Dat was zeker schrikken toen je dat zag. Ik wil dit graag even voor je onderzoeken. Zou je mij in een privebericht deze gegevens willen sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
06-nummer

Je kunt deze gegevens naar mij sturen door op mijn profiel te klikken. Daar zie je een paars kader genaamd Bericht. Als je hierop klikt, kun je mij een personlijk berichtje sturen.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4
Hee Janneke,
Heel goed dat je naar het Tele2 forum bent gekomen. Dat was zeker schrikken toen je dat zag. Ik wil dit graag even voor je onderzoeken. Zou je mij in een privebericht deze gegevens willen sturen:
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Klantnummer
Geboortedatum
06-nummer

Je kunt deze gegevens naar mij sturen door op mijn profiel te klikken. Daar zie je een paars kader genaamd Bericht. Als je hierop klikt, kun je mij een personlijk berichtje sturen.
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Janneke,
Ik heb helaas niks meer van je ontvangen. Heb je mijn hulp nog nodig of heb je het inmiddels via een andere weg opgelost? Als je toch nog wilt dat ik je verder help, wil ik graag alsnog bovenstaande gegevens van je ontvangen in een privebericht. 🙂
Groetjes Kiko
Reputatie 5
Badge +4
Hee Janneke,
Aangezien ik tot op heden geen gegevens van je heb ontvangen, sluit ik dit topic. Als je toch nog hulp nodig hebt, wil ik je vragen om een heel nieuw topic te openen. Dan word je daar door mij of een van mijn collega's verder geholpen.
Nog een fijne dinsdag Janneke! Groetjes Kiko