beantwoord

foute datum verlenging abonnement

  • 1 September 2021
  • 3 reacties
  • 100 x bekeken

Ik heb mijn abonnement met ingang van september verlengd, echter in de app staat de verlengdatum op eind december. Ik heb hierover gebeld, en Tele2 zegt dat het in hun systeem wel goed staat, en dat ze een aantekening zouden maken over foutieve vermelding in de app. Tot op heden echter is de foute datum van verlenging in de app niet gecorrigeerd. Ik overweeg de verlenging te annuleren, om vervolgens opnieuw een verlenging af te sluiten, maar dan met goede datum. Heeft iemand advies?

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 6 September 2021, 11:44

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey jonge004, welkom op de Community! Zie je inmiddels al de juiste data staan? Ik kijk het met alle plezier ook nog voor je na. Zou je hiervoor je 06-nummer in je profiel willen zetten? Let me know. Ik zie je reactie graag tegemoet! :smile:

Nee, helaas, de juiste data staan er nogniet in. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey, thanks voor je reactie en het invullen van je 06-nummer! Ik heb gelijk even gekeken en geen zorgen, ik zie in de app het volgende staan. Startdatum: Direct zodra de bestelling binnen is. Zie je dit (nu) ook? Ook in het systeem staat 28-09-2021 als startdatum, dus direct nadat je huidige abonnement afloopt. 

Ik gok dat wanneer je nieuwe abonnement op de 28e ingaat, dit ook als startdatum in de app wordt getoond. Mocht de datum dan niet automatisch juist getoond worden, dan kunnen we dit voor je onderzoeken, maar dat komt zeker goed! :smile: