beantwoord

foutcode OR-DVASA2-02 google play

  • 17 July 2021
  • 3 reacties
  • 587 x bekeken

Hoi misschien dat iemand mij hier kan helpen ik heb tele 2 al 4 x aan de telefoom gehad maar zonder succes sinds de overgang na het nieuwe netwerk kan ik niet meer betalen met me tele2 factuur in google play krijg dan steeds de aangegeven en hij verstuurd wel steeds smsjes maar ik weet niet wat ik precies kan doen en zag dat al meerdere hier problemen mee hadden maar de oplossingen die hun hadden werkten niet voor mij er is niks geblockeerd bij mij en alles staat open

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 21 July 2021, 14:11

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey @Damionwi,

Welkom op de Community! Soms geven members aan dat het niet lukt om Google Play te betalen via de Tele2 factuur. Geen zorgen, laten we samen kijken naar een oplossing. In dit topic legt een member uit hoe hij het heeft opgelost. Hopelijk heb je daar wat aan!
 


Laat je ons weten of het is gelukt? 

Hey @Damionwi,

Welkom op de Community! Soms geven members aan dat het niet lukt om Google Play te betalen via de Tele2 factuur. Geen zorgen, laten we samen kijken naar een oplossing. In dit topic legt een member uit hoe hij het heeft opgelost. Hopelijk heb je daar wat aan!
 


Laat je ons weten of het is gelukt? 

heeft helaas niet geholpen! alles stond op toestaan, en heb hem ook even op blokkeren gedaan en dan weer toestaan maar geen succes. zijn er nog andere mogelijkheden?

Reputatie 6
Badge +2

Oke bedankt voor jouw update!

We zijn overgestapt op een nieuw systeem en daardoor is de manier van de betalingen veranderd. Ik heb het voor je uitgezocht en als het goed is kan je het op de volgende manier regelen. Bij de eerstvolgende aankoop kan je via je toestel 'Tele2 factuur' selecteren onder 'overige betaalbewijzen'. Dit wordt vervolgens de standaard betaalwijze. 

Had je al gekeken op de uitleg op Google play betalingen?

Ik hoor graag van je of het is gelukt. De Community staat voor je klaar!