beantwoord

Fout bij toevoegen mobiele abonnement

  • 25 November 2021
  • 8 reacties
  • 1268 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

Ik heb 2 weken geleden een nieuw abonnement afgesloten bij Tele2. Al meteen kreeg ik bij het toevoegen van het mobiele abonnement een foutmelding. Dit gebeurd wanneer ik mijn nummer wil bevestigen via een SMS. Ik krijg te zien dat ik het later opnieuw moet proberen. Ondertussen ben ik 2 weken verder en krijg ik nog steeds dezelfde melding.

Hoe kan ik dit oplossen?

Mvg, Ludia.

icon

Beste antwoord door Johrick van Tele2 10 March 2022, 10:26

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Bedoel je bij het toevoegen van het mobiele nummer aan MijnTele2?
https://www.tele2.nl/my/registreren hier kan je je nummer registreren, met een emailadres. 

Op deze pagina staat hoe het werkt. 
https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/abonnement/mijntele2

Bedankt voor je bericht @carbear, ik heb al een account, maar wanneer ik mijn abonnement probeer toe te voegen aan mijn account krijg ik een foutmelding.

Reputatie 5
Badge +6

Oke top! Volgens mij moet je dan eerst jouw nummer registreren met een emailadres en dan kan je daarna een abonnement toevoegen aan mijn tele2. https://www.tele2.nl/my/registreren 

 

Als dat niet lukt dan weet ik niet of je dat zelf kan oplossen. Je kan via facebook private of twitter DM een medewerker spreken, daar zit een behulpzaam team.

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Ludia excuses voor de vertraagde reactie. 

Vanaf wanneer gaat je abonnement bij ons in? Ik kan je nummer namelijk nog niet vinden in ons systeem. Als je abonnement nog niet is ingegaan, dan is dat de reden waarom je het nummer nog niet kunt toevoegen aan MijnTele2. Als je je postcode + huisnummer en ordernummer naar me stuurt, dan check ik het nog even voor je! :smile:

Hey @Marciano van Tele2 , volgens het contract gaat het abonnement “op datum nummerbehoud” in. Voorheen had ik een prepaid abonnement bij een andere provider. Ik zal je even een berichtje sturen met de informatie 👍🏼

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Johrick van Tele2 @Alisha van Tele2 zouden jullie dit topic na het weekend op willen pakken?

Ik was er al even ingedoken. Hieronder wat meer info over wat ik ook naar Ludia heb gestuurd:

Om meerdere nummers aan 1 account te koppelen moet het abonnement op dezelfde naam staan. Dit controleren we door en de voorletter, geboortedatum en postcode van het te koppelen nummer en al gekoppelde nummer in het systeem te vergelijken. De twee nummers staan in dit geval op andere namen. Voor het tweede nummer zou er een eigen account aangemaakt moeten worden. Hier moet wel een uniek e-mailadres voor gebruikt worden, dus deze kan niet hetzelfde zijn als die jij nu gebruikt.

Ludia heeft al geprobeerd om een tweede en dus nieuw account aan te maken, maar ik kan het nummer niet koppelen, wellicht omdat deze al gekoppeld is aan het eerste account.

Willen jullie hier verder induiken? Thanks! :smile:

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Ludia

Mijn excuses dat dit topic niet eerder is opgepakt, ik ben deze uit het oog verloren. Is het inmiddels allemaal al gelukt? Of heb jij hier nog hulp bij nodig? Let me know, dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen! 

Reputatie 5
Badge +6

Hi @Ludia

Er is al enige tijd geen antwoord meer van je gekomen, mochten de problemen nog steeds spelen dan hoor ik dat natuurlijk graag via een nieuw topic. Ik sluit dit topic vanaf nu.