vraag

Fout bij ophalen data als ik op bundel verhogen/verlagen klik sinds ik mijn abonnement verlengt heb

Op 9 november heb ik mijn abonnement verlengt met unlimited data en bellen voor 2 jaar jaar en €25 per maand. Sindsdien heb ik de volgende 2 problemen in mijnTele2:

Als ik mijn bundel aan wil passen door te klikken op bundel verhogen/verlagen

krijg ik altijd onderstaande foutmelding (ook al geprobeerd in andere browsers en andere computers)

Ten tweede staat er nog steeds in mijnTele2 dat ik kan verlengen terwijl ik dit dus vorige maand al heb gedaan:

Bij deze wil ik graag weten wat er mis is gegaan met de verlenging en hoe ik weer naar de pagina kan komen met betrekking tot verhogen/verlagen van de bundel en het verwijderen van de mededeling dat ik kan verlengen.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Volgens mij kun je niet lager dan je oorspronkelijke abonnement vorm, dan lijkt mij dat je met een Unlimited bundel niet lager of hoger kunt.
Dat het daarom niet kan.
Reputatie 7
Badge +4
Correct, hoger dan unlimited data en bellen kan bij niemand. Dit was tevens jouw nieuwe instap niveau, dus lager kun je ook niet. Als je een maandelijks opzegbaar/veranderbaar abonnement had genomen had je wel kunnen verlengen. Maar dan verwacht je gewoon een greyed out optie, geen foutmelding.
eric schreef:

Correct, hoger dan unlimited data en bellen kan bij niemand. Dit was tevens jouw nieuwe instap niveau, dus lager kun je ook niet. Als je een maandelijks opzegbaar/veranderbaar abonnement had genomen had je wel kunnen verlengen. Maar dan verwacht je gewoon een greyed out optie, geen foutmelding.

Als dit inderdaad zo is dan moeten ze dit gewoon greyed out doen en de melding over verlengen weghalen. Hierdoor heb ik dus het idee dat er iets niet goed zit in het systeem.
Reputatie 5
Badge
Hoi Mark Schuurman,

Welkom op het forum van Tele2,
De reden waarom er staat dat je kunt verlengen is omdat je wel kan verlengen met toestel als je een 24mnd simonly hebt, dit is inderdaad niet duiddelijk aangegeven,
Ik heb dit doorgespeeld naar de verantwoordelijke afdeling,
Fijne dag,

Arjan

Reageer