vraag

Fit For Free actie - vouchercode ontvangen maar geen gratis headset

Ik heb drie maanden geleden mijn abonnement verlengd via de benefitstore van Fit For Free. De actie hield in dat ik een gratis headset of speaker van JBL zou ontvangen icm deze verlenging. Na heel veel bellen met de klantenservice heb ik nu eindelijk mijn vouchercode ontvangen voor de JBL headset of speaker, maar nu blijkt dat de vouchercode 119,- euro korting geeft in de benefitstore en niet het hele bedrag van 180,- euro . Kunt mij aub helpen om dit op te lossen? Ik raak ondertussen behoorlijk geïrriteerd van deze actie. Mvg, Carsten

6 Reacties

Reputatie 4
Badge
Hi Carstendh,

Welkom op het forum!

Daar gaat inderdaad iets niet goed, ik kijk graag even met je mee.

Zou je mij de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen?
Naam
Adres
Postcode + Woonplaats
Geboortedatum
Klantnummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Hinke.

Ik hoor graag van je.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi Carstendh,

Bedankt voor je aanvullende gegevens.

Ik heb dit doorgezet naar een andere afdeling. Er is gebleken dat er meer klanten zijn die een verkeerde code hebben ontvangen.
Men is dit al aan het uitzoeken samen met Fit For Free. Zodra ik iets weet, breng ik je op de hoogte!

Excuus dat het hierdoor nog wat langer duurt.

Groetjes,

Hinke
Hoi Hinke,

Is er al iets meer bekend over de Fit For Free vouchercode?

Groet,

Carsten
Reputatie 4
Badge
Hi Carstendh,

Er zit schot in de zaak, maar we hebben nog geen definitieve terugkoppeling.
To be continued..

Groetjes,

Hinke
Hoi Hinke,

Ik heb een zojuist een nieuwe link ontvangen en mijn headset kunnen bestellen. Ik zie alleen wel dat de waarde van de headset nu 119,- euro is ipv 249,- euro waar in augustus mee geadverteerd is. Krijg ik nog een vouchercode voor het verschil?

Met vriendelijke groet,

Carsten
Reputatie 4
Badge
Hi Carstendh,

Ik heb je in een privébericht een link gestuurd.

Groetjes,

Hinke

Reageer