fingers crossed,...

• 2 oktober 2018
  • 5 reacties
  • 140 x bekeken

Ik ben nogal eens aan het worstelen met online dingen die een eigen weg lijken te leiden, en soms is dat weer moeilijk terug te draaien.
Al een tijd ben ik aan het pogen om een betere verbinding te krijgen, maar ik heb een hekel aan geld uitgeven aan iets waar ik niet omgeef,..als het belt vind ik het al prima! ;-)
Omdat VOwifi toch wel een oplossing leek, en omdat we ook wel vast op mobiel willen heb ik het "aangedurfd"
om dit zakelijk aan te vragen.
Aangedurfd om dit dus niet als consument te doen waarbij je een veel betere bescherming hebt.
En (lach erom of niet) een voor ons dure telefoon Samsung A8 aangeschaft om te kunnen wifi bellen en nog een paar jaar zeker te zijn van updates. (want daar houden ze na een paar jaar al lekker mee op!)

Ik bestellen (no way back!) krijg ik een contract voor 2 maal wat ik wil, dus 2 unlimited plus 2 maal Samsung A8,....
Heb ik dan bewust 2 maal een A8 aangeklikt, heb ik over alle kosten heen gekeken, terwijl ik daar juist altijd zo
op focus?
Gelijk bellen, ze waren al dicht, gelijk mailen, binnen 5 werkdagen antwoord,.....

Dit is niet voor zakelijk ik weet het, maar wilde even van me af schrijven,... ;-)

Ik hoop dat ze er nog iets aan kunnen/willen doen.

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 5
Badge
Hi Hanz,

Oei dat is niet zo leuk! Ik adviseer je om morgen ochtend gelijk te bellen om je bestelling te annuleren, hiervoor heb je gelukkig 14 dagen de tijd. Dus je zit nergens aan vast, succes en houdt ons op de hoogte!

Een fijne avond 🙂
Ik had begrepen dat voor zakelijk die 14 dagen officieel niet geld, maar ik moet ook nog de benodigde papieren overhandigen en een contract tekenen, dus ik neem maar aan dat ze zelf liever ook niet hebben dat er iets verkeerd is gegaan.
In mijn eerlijkheid heb ik nergens aangegeven dat ik de bestelling dubbel wil, ik ga morgen bellen als moet dit vanuit een andere plaats omdat juist de dekking nu zeer slecht is zonder wifi-bellen.

Thx!
Reputatie 5
Badge
Hi Hanz,

Ik ga voor je duimen!
Reputatie 7
Badge +4
De 14 dagen bedenktijd geldt inderdaad niet voor zakelijke abonnementen. Maar als er een bestelfout is gemaakt heeft dat niet zoveel met bedenktijd te maken. Alleen wel apart dat ze eerst leveren en dan pas een contract laten tekenen.
Gelukkig als terug gedraaid door Tele2, erg soepel en snel.
Nu even wachten op de Samsung A8 en dan hopelijk goed kunnen bellen met wifi-bellen!

Ik twijfelde nog om over te stappen naar T-mobile omdat ze misschien een betere dekking zouden hebben,
maar die hebben geen/weinig met wifi-bellen en ik vind dit toch wel een grote plus.
Je komt altijd wel een keer ergens waar slechte dekking is maar wel wifi.:-)