Feedback bestelproces

• 1 december 2016
  • 89 reacties
  • 97939 x bekeken

Toon eerste bericht

89 reacties

Je hebt laatst een nieuw toestel en/of abonnement bij ons besteld. Dankjewel!

Nu het nog vers in je geheugen ligt, zijn we benieuwd of je iets is opgevallen tijdens het bestellen. Wat liep soepel, wat liep er minder goed? Had je op een bepaald punt meer of andere informatie verwacht? Werkte de website goed?

In dit topic kun je jouw feedback geven op ons bestelproces. Het is belangrijk dat je bij je feedback vermeldt waar je jouw product/dienst hebt gekocht. Via de Tele2-website, -winkel of via een andere aanbieder?

De feedback zal gedeeld worden met de betreffende afdelingen.
Alvast bedankt!

Het is echt belachelijk dat we tegenwoordig blijkbaar een minimaal bedrag moeten verdienen voor een abonnement voor een mobiele telefoon. Dit moest vroeger nooit. Echt idioot.

Het is echt belachelijk dat we tegenwoordig blijkbaar een minimaal bedrag moeten verdienen voor een abonnement voor een mobiele telefoon. Dit moest vroeger nooit. Echt idioot.

Klaag bij Mark Rutte, het is een wettelijke maatregel.

Nu het nog vers in je geheugen ligt, zijn we benieuwd of je iets is opgevallen tijdens het bestellen. Wat liep soepel, wat liep er minder goed? Had je op een bepaald punt meer of andere informatie verwacht? Werkte de website goed?

In dit topic kun je jouw feedback geven op ons bestelproces. Het is belangrijk dat je bij je feedback vermeldt waar je jouw product/dienst hebt gekocht. Via de Tele2-website, -winkel of via een andere aanbieder?

Alvast bedankt!

Alvast bedankt!
heb gebeld met tele2 voor contract verlenging en nieuwe telefoon ben super tevreden hoe ik geholpen ben
na twee dagen al mn nieuwe telefoon met simkaart geweldig zo snel dat ging super gewoon ik ben al jaren klant bij tele2 ga zo door en dan blijf ik nog jaren klant
Reputatie 4
Afgelopen weken 3 x een abo bij jullie afgesloten en in de 2 gevallen is mij toch echt opgevallen dat de belofte die jullie geven op de site qua levertijd echt misleidend en gewoonweg erg slecht is te noemen.Voor een bedrijf als Tele2 moeten jullie dat echt serieus gaan nemen want merk dat jullie willen meedoen met het "voor 23.59 besteld morgen in huis" maar als jullie het niet kunnen waarmaken is het niks waard natuurlijk en is het vertrouwen enorm geschaad bij de consument.Bedrijven als CoolBlue of Belsimpel komen het gemakkelijk na en is er vertraging word dat duidelijk gecommuniceerd en onder vertraging rekening ik 1 dag omdat het met de feestdagen nu eenmaal aanpoten is met de pakketdiensten maar 9 van de 10 keer word de belofte nageleefd.

-iPhone X om en nabij 3 weken moeten wachten, op de site en telefonisch aangegeven 1 week.

-iPhone 7 Plus 1 week moeten wachten, op de site aangegeven volgende dag in huis.

-SimOnly verlengd(maandelijks opzegbaar) omdat ik op de site meer waar voor me geld zou krijgen, moest er zelf voor bellen dus niet gebeld dan betaalde ik gewoonweg teveel en minder waar voor me geld.Ik vind dat je een soort update/melding moet krijgen dat je abo out of date is zeg maar en dat het goedkoper kan...of voor het zelfde geld de klant meer kan aanbieden;)
Bij overgang met nummerbehoud heeft Tele2 nummer bij T-mobile opgevraagd, maar vergeten de verstrekte Tele2-simkaart te aktiveren. Herhaalde navraag bij klantenservice Tele2 levert niet meer op dan dat bij probleem bij ‘een andere afdeling’ ligt, met verwachte doorlooptijd van 4 (!) werkdagen. Intussen ben ik mijn nummer bin T-mobile kwijt. Wat een spijt !!!!

quote=Jolien van Tele2]Je hebt laatst een nieuw toestel en/of abonnement bij ons besteld. Dankjewel!

Alvast bedankt![/quote]
Bij overgang met nummerbehoud heeft Tele2 nummer bij T-mobile opgevraagd, maar vergeten de verstrekte Tele2-simkaart te aktiveren. Herhaalde navraag bij klantenservice Tele2 levert niet meer op dan dat probleem bij ‘een andere afdeling’ ligt, met verwachte doorlooptijd van 4 (!) werkdagen. Intussen ben ik mijn nummer bij T-mobile kwijt. Wat een spijt !!!!

quote=Jolien van Tele2]Je hebt laatst een nieuw toestel en/of abonnement bij ons besteld. Dankjewel!

Alvast bedankt![/quote]
Heb de samsung s8 pink gister besteld, stond heel leuk voor 23:59 besteld morgen in huis... Niets van waar want nadat ik hem besteld had kreeg ik een email dat hij niet op voorraad is... Het is handiger om dit gelijk erbij te vermelden voordat je alles al besteld hebt om teleurstelling te voorkomen.
Paar zaken gingen verkeerd tussen 19-12-17 en 5-1-18:
- tijdens bestelling zijn de financiele afspraken niet goed vastgelegd waardoor ik moest terug bellen om e.e.a. te corrigeren. Uiteindelijk kostte de hele bestelling daardoor plm 60 minuten
- toestel zou direct geleverd worden maar na de bevestiging ontving ik direct een mail dat het langer ging duren
- het toestel kwam in de verkeerde kleur
- voor de te maken verzendkosten ivm omruilen moest ik weer bellen om deze kosten terug te krijgen (hopelijk staat het goed op de eindfactuur)
-ben benieuwd naar het vervolg. Heb nog niets en we zijn drie weken verder.
Via de website een iPhone 7 Plus Jetblack besteld op 1 november. Na het bestellen een mailtje gekregen dat de levertijd wat langer zou duren. Daarna 3 keer na elke week een mailtje dat het nog steeds lang kon duren. Dat was na die 3 mailtjes afgelopen waarna ik op eigen houtje op de site moest zoeken naar de levertijden die, wat bleek, zo wispelturig waren als het Nederlandse weer.
Dat de levertijd inmiddels 70(!) dagen is, is één. Maar voordat ik op de bevestigingsknop van het bestellen heb geklikt, geen heads-up heb gekregen maar een 'voor 23:59u besteld, de volgende dag in huis' garantie, is voor mij in dit geval misleidende reclame. Buitengewone slechte communicatie en/of belabberde service wat voor een bedrijf als Tele2 niet kan. Communicatie is toch jullie ding?!
Nu staat de levertijd op 3 dagen, maar ik dat zal ook wel gebakken lucht zijn.
Reputatie 2

Alvast bedankt!
Reputatie 2
Goedemiddag, al jaren klant bij TELE2 internet bellen mobiel. Op 2 januari 2018 via actie Tele2 Samsung S8+ besteld voor de zelfde prijs als de S8 dus 528,00 bij de bestelling is het fout gegaan ik zou de S8 krijgen 6 januari gebeld alles verandert en toch de S8+ alleen het grote probleem is ik wordt nu nog steeds belast voor de prijs van 648,00 heb al verschillende keren gebeld. Wanneer krijg ik mijn credit nota van 154,00?
Was tot nu toe erg tevreden over Tele2 maar sinds deze fout van Tele 2 helemaal niet meer. Er was mij in eerste instantie gemeld dat dit 2 werkdagen zou duren en helaas als er iets fout gaat is de klant altijd de dupe, kijk naar kassa en Radar.
Graag zo snel mogelijk mijn creditnota. Heb de telefoon 2 januari telefonisch besteld bij Tele2
Reputatie 4
Badge
@grizly
Bedankt voor je reactie.
Ik vraag je alsjeblieft een nieuw topic aan te maken, zo blijft het voor ons ook overzichtelijk en lopen gesprekken niet door elkaar.
Andere forumleden kunnen je dan helpen, en een moderator zal dan ook snel je topic oppakken.
Dank je wel.
Groetjes,

Hinke
*** Reactie weggehaald door moderator ***

Reageer