beantwoord

factuurprijs is overprijsd

  • 31 december 2017
  • 8 reacties
  • 133 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties
ik heb een nieuwe sim only abbo gehaald van ongeveer 18 euro p/maand.
maar ik heb 45 euro betaald? waarom?
ook nog er staat op de site dat ik in november 22 euro moest betalen maar, er is tog 29 euro gepakt van mij rekening?

wat moet ik nu doen? terugboeken ofz?
icon

Beste antwoord door eric 31 december 2017, 17:11

Kijk eens op de factuur specificatie. Dan staat er toch hoe dit bedrag is opgebouwd?
Je vind je factuur via mijn.tele2.nl
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

8 reacties

Reputatie 4
Badge
Hi IAce,

Tot op heden heb ik nog geen gegevens van je ontvangen. Heb je al duidelijkheid hierin?

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi IAce,

Ik zou graag even met je mee willen kijken.

Zou je mij de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen?
Naam
Adres
Postcode + Woonplaats
Geboortedatum
Klantnummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Hinke.

Ik hoor graag van je.

Groetjes,

Hinke
ik heb een nieuwe sim only abbo gehaald van ongeveer 18 euro p/maand.
maar ik heb 45 euro betaald? waarom?
ook nog er staat op de site dat ik in november 22 euro moest betalen maar, er is tog 29 euro gepakt van mij rekening?

wat moet ik nu doen? terugboeken ofz?


Terugboeken zou ik je niet aanraden.
Zijn er misschien aansluitkosten in rekening gebracht?
ik heb een nieuwe sim only abbo gehaald van ongeveer 18 euro p/maand.
maar ik heb 45 euro betaald? waarom?
ook nog er staat op de site dat ik in november 22 euro moest betalen maar, er is tog 29 euro gepakt van mij rekening?

wat moet ik nu doen? terugboeken ofz?


Terugboeken zou ik je niet aanraden.
Zijn er misschien aansluitkosten in rekening gebracht?
zal ik doen thnks!
Reputatie 7
Badge +4
Facturen verdwijnen en niet als je ze leest in mijn.tele2.nl
Maar als je hem niet meer kan zien, wacht dan even af tot moderators weer actief worden vanaf 2 januari. Of bel 2 januari zelf de klantenservice.
ik kan het niet meer vinden.
Reputatie 7
Badge +4
Kijk eens op de factuur specificatie. Dan staat er toch hoe dit bedrag is opgebouwd?
Je vind je factuur via mijn.tele2.nl