Factuurnummer NL1603267225

• 20 april 2016
  • 4 reacties
  • 199 x bekeken

Beste heer/mevrouw

Gisteren ontving ik een factuur van u met een rare bedrag 81,42. Ik heb een abonnementskosten met 150 min/sms, 34,00 per maand bij u. Het excel berekent voor mij dat van 1 maart tot 10 maart 2016 gebruikte ik 1:47:37 , 107 minute maar vanaf deze datum had ik geen vergoeding. Daar vind ik heel erg en volgens mij is er een verkeerde berekening. Zo hierbij indien ik een klacht bij u en ik wil graag mijn factuur weer berekend wordt door u.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en Ik hoor u graag een reatice.

Met vriendelijke groet
M.R.Sardari

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 1
Badge
Beste Sardari,
Helaas is ht bij Tele2 nog steeds ht geval dat zij per minuut naar boven wordt afgerond per gesprek. Op de factuur kan je zien hoeveel bel/sms je hebt gebruikt en waarschijnlijk hoeveel minuten boven je belbundel bent gegaan. Wat bedoel je van 1maart tot 10maart. Heb je een nieuwe abbo afgesloten..... je kan ff wachten tot de moderators reageren, meestal doen ze dit wel rap, succes
Mijn bedoel is dat ik van 1 maart tot 10 maart 107 minuten heb gebruik. Dus rest hier 43 minuten/sms. Het excel berekent dat ik tot 18 maart vergoeding had maar vanaf 10 maart betaald ik voor enkele minuut.!
Reputatie 1
Badge
Beste Sardari,
Zoals ik kan lezen wordt je gefactureerd van de 18e tot 18e de volgende maand. Je betaald altijd per minuut dus ook in je bundel. Misschien is de oorzaak zoals vele mensen hier hebben gemeld, ht bellen naar buitenlands service nummer. Kijk ff in je mijn tele2 omgeving (factuur maart) of en wat de oorzaak is voor de plotselinge verhoging abbo. Je kan altijd de klantenservice bellen voor verheldering. Succes
Reputatie 6
Badge +5
Hoi shahram,
Bedankt voor het aanmaken van een topic hier op het Forum.
Ik begrijp aan je bericht dat je het niet eens bent met je facturen.
Dat wil ik graag uitzoeken.
Het kan zijn dat, zoals ditisgeengeschiktenaam zegt, dat de belminuten niet per seconde, maar per minuut worden gefactureerd.
Tevens kunnen er extra kosten ontstaan door het bellen naar bepaalde nummers die niet.
Hier kan je de kosten vinden: Tele2 Mobiel - Overige Tarieven

Heb je hier nog vragen over, dan kan ik je er bij helpen.
Ik kan ook nog verder alle details voor je onderzoeken als je dat wilt.
Laat het me weten, ik hoor het graag van je.
Groet,
Ben