beantwoord

Factuur voldaan, betaling niet zichtbaar

Op 28 maart heb ik factuur NL 1703963669 betaald. Deze staat nog steeds in het overzicht open.
Hij staat dus als niet betaald.
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 4 mei 2017, 12:38

In mijn vorige bericht kan je op "website" drukken zodat je het betalingsbewijs kan uploaden.
Vanuit het forum kunnen wij je betaling niet laten traceren.

Groet, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 reacties

Badge
Dag Hengel,

Als je een handmatige betaling niet terug ziet moet je betaling getraceerd worden, je wil natuurlijk wel weten waarom de factuur niet gesloten is!
Op onze website kan je door middel van een betalingsbewijs je betaling laten traceren binnen enkele dagen krijg je dan per email een terugkoppeling.

Groet, Maris
Hier een afdruk van mijn betaling
Met vriendelijke groet,

Ton van Hengel
Badge
In mijn vorige bericht kan je op "website" drukken zodat je het betalingsbewijs kan uploaden.
Vanuit het forum kunnen wij je betaling niet laten traceren.

Groet, Maris
Beste, ik heb het betaalbewijs aangeleverd, deze is ruim anderhalve maand geleden betaald. Nu nu moet ik zelf bij het incassoburo gaan leuren dat ik betaald heb
Dit is toch te gek voor woorden.
Tele 2 vergeet toch de factuur af te boeken?
Badge
Als klant ben je altijd zelf verantwoordelijk voor de betalingen.
In je vorige bericht heb je helemaal niks gezegd over een incassobureau, wanneer heb je van hun een brief gekregen?
Wij sturen alleen een factuur naar het incassobureau als deze te lang open staat, om deze reden gaf ik je ook eerder aan een betalingsbewijs op te sturen zodra mijn collega's alles voor je konden nagaan..

Groet, Maris
Het is correct dat ik er niets over hebt verteld, afgelopen zaterdsg.heb ik bericht gehadvan het incassobureau. Dit is anderhalve maand na mijn betaling.
Er wordt gelijk door je collega's gezegd dat ze niets kunnen doen omdat de factuur door gestuurd is naar het incassobureau. Dit is toch vreemd als erop tijd betaald is?
Badge
Wij hebben de betaling niet ontvangen, daarom is de factuur overgenomen dor Bos Incasso.
Als we je betalingsbewijs eerder hadden ontvangen hadden wij je betaling kunnen zoeken.

Op dit moment kunnen wij je niet verder helpen en zul je contact op moeten nemen met Bos incasso, je hebt de mogelijkheid om aan de hand van je betalingsbewijs een bezwaar in te dienen tegen het dossier.
Bos incasso zou namens jou dan contact opnemen met ons.

Groet, Maris
Wat moet ik nog meer doen om iedereen betalingsbewijzen te sturen, een incassoburo die op geen enkele manier reageert.
Dan zeker maar een betalingsbewijs sturen naar de geschillencommissie?
Badge
Ik raad je aan om telefonisch contact op te nemen met Bos incasso om naar te gaan of je bezwaar is ontvangen.
Je zult in dit geval echt het antwoord van Bos incasso moeten afwachten.

Groet, Maris
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!
Groet, Maris