beantwoord

Factuur van verkeerde rekening na contractovername

  • 4 August 2021
  • 1 reactie
  • 94 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

In 2017 contract afgesloten voor mijn toen nog minderjarige zoon. Zelfs nog een keer verlengd voor 2 jaar. ALTIJD alles keurig netjes op tijd volledig betaald. Contract liep af op 31/05/2021 maar zoon inmiddels (ruim) meerderjarig, nest verlaten en wil (uiteraard) zelf beschikken over contract mobiele telefoon. 02/05/2021 netjes restant toestelkrediet van nog geen € 10,- afbetaald. Meteen email van Tele2: Yes, betaling ontvangen, telefoon is nu 100% mijn eigendom. 04/05/2021 overdracht contract naar zoon exact zoals Tele2 het wil inclusief alle kopieën, ALLE gegevens gewijzigd etc. etc. Weer email van Tele2: Yes, per 04/05/2021 is overdracht contract (voor die 27 resterende dagen) een feit. 26/05/2021 Tele2 toch nog een bedrag van mij geïncasseerd, maar dat maar gelaten voor wat het is. Eind juni 2021 probeert Tele2 toch weer abonnementskosten van mijn rekening te incasseren. Vreemd, heb geen account meer, alles aangepast incl rek.nr. Dat maar gestorneerd wellicht dat er dan een zaklamp bij Tele2 gaat branden dat ze iets aan het doen zijn wat NIET klopt. Stilte tot 03 aug 2021 ! en dan als donderslag bij heldere hemel hier op de mat dreigbrief van Tele2, nummer geblokkeerd (wat helemaal niet zo blijkt te zijn) en binnen 15 dagen betalen anders incassobureau achter MIJ aan, melding BKR, incassokosten etc. etc. terwijl ik alles exact zoals Tele2 het wilde heb betaald en geregeld en dus al sinds 04/05/21 helemaal geen klant meer ben en ook nergens meer bij kan. Zoon gewoon alles netjes betaald en kan gewoon bellen met nummer dus iets klopt er hier niet. Bellen klantenservice dan maar, nou….ik zal het maar netjes houden maar wat een ….. Maar na aandringen geeft Tele2 dan toch toe dat de fout geheel en alleen bij hun ligt, maar ik moet dan maar alle bewijsstukken en een heel epistel op de email zetten om eea rechtgezet te krijgen….. Hoezo, van het kastje naar de muur ?! Fout door Tele2 gemaakt maar ik uren kwijt om hun eigen emails, bankafschriften en een ellendig lang verhaal van dat kastje naar de muur te sturen ?! Uhhhhh, we leven in 2021 ! Niet meer in 1821. Maar goed, bankafschriften en hun eigen emails stuur ik dan op. Tele2 maakt hier de fout dan is het ook aan Tele2 die weer op te lossen. Excuses ook nog nooit van gehoord bij Tele2 kennelijk………. Dan het verzoek maar (om verder misbruik door Tele2 van MIJN gegevens te voorkomen) om ALLE persoonsgegevens van mij definitief te verwijderen. Krijg gewoon het antwoord dat dat echt niet kan…….. Uhhhhh, Tele2 u heeft een opsporingsambtenaar aan de lijn als eens van het woord WET gehoord ? Ik ben al maanden geen klant meer, alles AANTOONBAAR netjes betaald en overgedragen aan meerderjarige zoon…. Oei, dan maar even navragen en ja hoor, moet een formulier downloaden, kost me weer een uur invullen en een postzegel en dan het formulier maar naar het kastje via de muur sturen. En dat noemt zich klantenSERVICE ?!! Tele2….waar u mee bezig bent grenst (eigenlijk zelfs wel gronden dat die grens overschreden wordt) aan het strafbare ! U incasseert (of poogt dat bij herhaling te doen) geld van mensen waarvan u weet of redelijkerwijs zou moeten weten dat dat onrechtmatig is !! En dan een voorbeeldig voormalig klant die ook toevallig nota bene een opsporingsambtenaar is, volstrekt onomstotelijk ONTERECHT bedreigen met incassokosten/bureau, BKR registratie etc. etc. En om dat rechtgezet te krijgen (terwijl u aan de telefoon gewoon keihard toegeeft dat de fout geheel bij u ligt) ben ik als slachtoffer weer uren aan de ellende kwijt. WAAR BENT U IN HEMELSNAAM MEE BEZIG ?? Ik heb u de schriftelijke bescheiden waar u om vroeg toegestuurd, ik verwacht van u dat u met stoom en kokend water deze ellende VOORGOED oplost, schadevergoeding zou u sieren maar antwoord daarop weet ik al, 10 seconden Google en dan is al duidelijk hoe u met (voormalig) klanten omgaat die volstrekt NIETS misdaan hebben. Het formulier voor verwijdering van AL mijn (persoons)gegevens komt uw kant op en als u doorgaat op de door u ingeslagen weg in deze dan kunt u t.z.t. een dagvaarding en aangifte ook tegemoet zien. Ik laat me namelijk door NIEMAND VOLSTREKT ONTERECHT zo schofterig behandelen, bedreigen en gewoon keihard schade berokkenen.

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 14 October 2021, 11:15

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hoi SH72, allereerst mijn excuses voor de vertraagde reactie. Op een of andere manier is dit topic me ontglipt. Ik vind het niet fijn om te horen dat je deze ervaring hebt gehad en ik ga m’n uiterste best voor je doen om je weer tevreden te stellen! Kan ik je hier nog mee helpen of heb je inmiddels contact gehad met andere collega’s? Als ik je nog ergens bij kan helpen, laat het me dan zeker weten dan duik ik er voor je in. Zou je dan ook je 06-nummer in je profiel willen zetten? Dan kijk ik gelijk mee! :smile: