beantwoord

Factuur van een oude toestel gekocht bij Tele2


Beste mensen van de forum.

In 2015 heb ik een toestel (Galaxy S5) gekocht.  Deze toestel gebruik ik als ik met vakantie ga. Om een abonnement te kopen (buitenland) moet ik de factuur laten zien.  Is het mogelijk een kopie aan Tele2 aanvragen?

Ik zie graag reacties tegemoet. 

Bedankt. 

Tortugo 

icon

Beste antwoord door Tortugo 10 June 2021, 07:13

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Facturen van 6 jaar geleden? Lijkt me niet. Maar wacht even op een moderator, die kijken regelmatig naar openstaande topics.

Reputatie 7

Heb je de factuur misschien per mail ontvangen en nog in je mailbox?

Bedankt voor de reacties. 

Ik heb door mijn hele mailbox gezocht, niks gevonden.

Ik hope dat iemand van Tele2,  een moderator,  kan me helpen.  Ik ben  vaste klant van Tele2, meer dan 12 jaar. 

Die toestel gebruik ik als ik naar mijn land van herkomst met vakantie ga. Vroeger heb ik prepaid kaartjes, maar nu wil ik een vaste abonnement nemen, goed koper.

Dag, 

Ik blijft te wachten. 

Groeten, 

Tortugo 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi Tortugo,

Ik heb gelijk voor je gezocht, maar deze kan ik niet meer voor je terugvinden. Dit is te lang geleden.

De hardware factuur werd altijd een paar dagen na het bezorgen van het toestel verstuurd. De hardware factuur wordt sinds 10/07/2018 per e-mail verstuurd (voor deze datum was het per post, vandaar dat je deze niet in je mailbox hebt).

Beste Marciano. heel veel bedankt. 

Is het niet mogelijk met de gegevens dat achter in de toestel zitten, een soort brief van Tele2 met de gegevens uitprinten?

Reputatie 7

Waarom heb je deze factuur eigenlijk nodig in Duitsland? Geloven ze niet dat het jouw eigen mobiel is? Of willen ze een willekeurige factuur on je adresgegevens te controleren?

Goedemorgen beste Pipodeclown,

Het gaat niet over Duitsland.  Het is in Zuid-Amerika.  Ze controleren dat de toestel , eigendom is van jou.

Groeten 

Tortugo

Reputatie 7
Badge +12

Hey Tortugo, ik zat even te denken en misschien dat ik toch iets voor je kan betekenen!

Ik zou je een mail kunnen sturen met een bevestiging dat je dit toestel hebt afbetaald. Zou dat voldoende bewijs zijn? Laat het me maar weten! :smile:

Dat zou heel goed zijn en hoop dat het genoeg is. Straks ga ik de gegevens van de toestel sturen.

Bedankt. 

Tortugo

 

Mijn naam is S. Hincapié González. 

 

Hello Marciano,

Heeft u de gegevens van de telefoon ontvangen?

Groeten,

Tortugo.

Reputatie 7
Badge +8

@Marciano van Tele2 

Reputatie 7
Badge +12

Hey Sergio,

Thanks voor de informatie! Ik heb je zojuist een mail gestuurd met de informatie over het toestel die op de screenshots staan. Ik hoop dat dit voldoende is om je toestel te kunnen gebruiken op je vakantiebestemming. Mocht je nog vragen hebben, laat het me dan gerust weten.

@theocoppes Dankje voor het taggen, dit topic kwam gelijk weer naar boven! :smile:

👏👏👏

Beste Marciano.  

Heel veel bedankt.  Ik heb de email met de gegevens van mijn oude toestel in goede orde ontvangen.  

Ik waardeer je medewerking. 

Groeten, 

Tortugo

Reputatie 7
Badge +12

Geen dank, Tortugo! :smile:

Nogmaals een hele fijne vakantie gewenst! :sunny: