Factuur ontvangen terwijl abonnement beëindigd is Tele2

• 17 april 2016
  • 3 reacties
  • 135 x bekeken

Factuur ontvangen voor de periode na 1 april 2016 terwijl abonnement beëindigd is. *** Privégegevens weggehaald: Let op! Dit is een openbaar forum. ***
Kan niet inloggen op mijn tele2 om te bekijken wat er aan de hand is.
(Overigens ook niet voor mijn andere abonnementen)

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 1
Badge
Beste Han,
Ht is niet echt handig om je mobiele nummer op ht forum te vermelden. Je kan nog tot een bepaalde tijd deze nog wissen.
Ik weet niet wanneer je laatste dag van je contract is en wanneer de factuur datum is, maar je betaald achter af. Als dit niet het geval is bel ff de klanten service op of wacht tot een moderator hierop reageert. Succes
Reputatie 5
Badge +3
Hoi han2016,

Ik heb even je gegevens aangepast zodat je telefoonnummer niet voor iedereen zichtbaar is. Hoezo kan je niet inloggen in Mijn Tele2? Ik zou graag met je mee willen kijken in ons systeem. Wat ditisgeengeschiktenaam zegt klopt. Zou je mij in een privé bericht je NAW-gegevens kunnen sturen, je klantnummer en je geboortedatum? Dit kun je doen door op mijn naam te klikken en dan op 'bericht'.

Ik hoor graag van je!
Groet, Trinh
Reputatie 5
Badge +3
Hoi han2016,

Ik heb even met je mee kunnen kijken. Ik zie dat je een factuur hebt ontvangen voor de periode 3/1/2016 - 3/31/2016 en jouw abonnement is per 1-04-2016 opgezegd. Dus dit gaat goed. Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd.
Mocht je nog andere vragen hebben maak dan een nieuw topic aan.

Groet, Trinh