Factuur ontvangen

• 21 April 2020
  • 5 reacties
  • 219 x bekeken

Ik heb een Sms gekrijgen van Tele2 die moet ik  €86,69 betalen en ik heb het betaald  maar ik krijg geen email of facatuur met deze bedrag alleen sms u kunt dat zien bij deze foto  het is van 7 maart 

ik wacht een reactie van jullie graag 

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Als er niet een factuur voor hetzelfde bedrag in Mijn Tele2 openstaat, dan zou ik het niet vertrouwen. Er is activiteit van criminelen, zogenaamd uit naam van Tele2. https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/phishing-sms-met-betaalachterstand-78402

😨😨😨oke en nu wat is er ann de hand? Wat moet ik doen ? Ik heb het betaald 🙁 hoe kant ik mijn geld terug krijgen?

Reputatie 7
Badge +2

Je kunt de klantenservice bellen om te vragen of je dit bedrag verschuldigd was. Als dat niet het geval is, dan lijkt aangifte doen bij de politie en je bank bellen het beste. 

Reputatie 7
Badge +4

Het te betalen bedrag is gelijk aan de andere melding van phising. Ik zou ook mijn bank bellen nadat jij zeker weet dat er geen echte factuur was. Misschien kunnen zij (tijdelijk) iets blokkeren.

Reputatie 5
Badge +2

Hi @Shaimaa, dat bericht lijkt verdacht veel op de phishing SMS die rond gaat… Ik heb dit gelijk doorgestuurd naar onze fraude afdeling! Mocht je de klantenservice nog niet gesproken, dan wil ik voor de zekerheid checken of er echt geen bedrag openstaat bij jou. Je kan mij dan een privébericht sturen met deze link. Ik heb de volgende gegevens van jou nodig:

• Voornaam + achternaam
  • Klantnummer
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Ik hoor het graag van je, zodat ik gelijk actie kan ondernemen!

Groetjes, 

Rox