beantwoord

Factuur onterecht bij Bos incasso.

• 1 mei 2017
  • 9 reacties
  • 485 x bekeken

Hallo,

Hier ben ik weer over het zelfde factuur waar ik al 6 keer voor gebeld heb. Eind december kreeg ik een factuur van €202,-. Op dat moment kon ik die niet gelijk betalen dus heb ik het op 5 januari 2017 betaald. Het factuur ging om €144,- eenmalige toestel kosten en €58,- voor mijn abonnement kosten. In februari kreeg ik een brief en daar stond in dat dit factuur nog open stond en ik hem moest betalen. Ik had contact opgenomen met de klantenservice en het verhaal uitgelegd, toen kreeg ik een e-mail toegestuurd met daarin dat ik een formulier kon invullen met mijn betalingsbewijs erbij. Op 9 maart kreeg ik daar een e-mail terug over waarin stond dat de betaling is verwerkt en het bijbehorende factuur is gesloten. Ik dacht dat het hiermee opgelost zou zijn. Op 23 maart werd ik alsnog afgesloten en nam ik ALWEER contact op met de klantenservice, ik heb ALWEER mijn verhaal uitgelegd en de blokkade werd een paar uur later verwijderd.

Op 31 maart kreeg ik alsnog een brief van bosincasso met het verzoek of ik dit factuur wil betalen met incasso kosten erbij terwijl ik dit factuur 2 maanden geleden al betaald had. Ik stuurde bosincasso een e-mail en heb het verhaal ALWEER uitgelegd en daarbij een betalingsbewijs gedaan. Vandaag kreeg ik weer een brief van bosincasso dat ik nog €212,16 moet betalen. Ik hoop dat ik met dit verhaal EINDELIJK een einde kan maken aan dit gezeur! Ik zit al 2 jaar bij tele 2 en heb dit nog nooit meegemaakt, de communicatie bij jullie is 0,0. Telkens zou het weer opgelost worden en ik word nog steeds lastig gevallen met deze onzin. Ik ben niemand iets verschuldigd omdat ik mijn factuur op tijd heb betaald! Ik weet wel dat als mijn abonnement afgelopen is ik per direct wegga bij jullie.
icon

Beste antwoord door Maris van Tele2 2 mei 2017, 08:51

Ik snap dat je ontzetten gefrustreerd bent..
Heeft Bos Incasso na aanleiding van je bezwaar contact met je opgenomen of heb je na die tijd alleen de brief nogmaals ontvangen?
Als een factuur is overgenomen door een incasso bureau is het enige wat je kan doen contact op te nemen met het incassobureau, zij zullen namens jou contact met ons opnemen.
Om vaart te krijgen in de afhandeling raad ik je aan om Bos incasso telefonisch te benaderen.

Groet, Maris
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

9 reacties

Ik snap je volkomen. Ook ik ben al 4 maanden aan de gang om abonnement op te zeggen. Uiteindelijk ook nog een onterechte incasso gehad. Bij klantenservice en klachten afhandeling zitten mensen die er zelf ook echt niks van snappen. Spijt dat ik ooit bij Tele2 ben gegaan . Echt een WAARDELOZE CLUB. Voor iedereen die een abonnement zoekt, GA NIET BIJ TELE2!! TOTAAL GEEN SERVICE. En heel goed dat jij ook per direct weg gaat als je abonnement is afgelopen. Alvast sterkte met opzeggen.
Pfffffff ja wat een vreselijk bedrijf is het toch ook, ik had er nooit klachten over alles verliep goed maar nu krijg ik er echt een punthoofd van. Een foutje is menselijk maar dit blijft gewoon aan de gang! Die mensen van de klantenservice zijn inderdaad aan het slapen, stelletje imbecielen doe je werk of blijf thuis. Bedankt! Zal het wel nodig hebben, pfff.
Badge
Heeft Bos Incasso na aanleiding van je bezwaar contact met je opgenomen of heb je na die tijd alleen de brief nogmaals ontvangen?
Als een factuur is overgenomen door een incasso bureau is het enige wat je kan doen contact op te nemen met het incassobureau, zij zullen namens jou contact met ons opnemen.
Om vaart te krijgen in de afhandeling raad ik je aan om Bos incasso telefonisch te benaderen.

Groet, Maris
Reputatie 1
Vreselijke incassobureau. Onterecht incasso`s sturen naar iedereen en wij moeten er maar voor zorgen dat we het kunnen bewijzen. Zelfde situatie meegemaakt en wie ik ook belde er werd met een vinger gewezen naar een ander. Uiteindelijk bezwaar ingediend bij Bos incasso en nooit meer wat gehoord van dat slordige partij. Tele2 zou samenwerking met Bos incasso per direct moeten beëindigen. Dit zal voor (onnodige) ontevreden klanten zorgen.

Groet, Maris

Belachelijk antwoord. Waarom moet de klant in bezwaar gaan bij bosincasso terwijl jullie hun de opdracht geven? En nee bosincasso neemt geen contact op met jullie. Je kunt het alleen met hun afhandelen. En vaart te krijgen in de afhandeling ligt niet bij de klant maar bij jullie! Jullie zijn de enige die deze puinbak kunnen oplossen. Maar kennelijk dus niet. WAARDELOZE PRUTSERS.
Badge
Een ander antwoord hebben wij niet voor je..
Wij hebben afspraken met het incasso bureau en als zij informatie willen over een klant en het bezwaar wat is ingediend nemen zij contact met ons op.

Groet, Maris
Ik heb precies hetzelfde, als ik betalingsbewijzen stuur van wat er zogenaamd openstond verzinnen ze gewoon ff een nieuw verhaal. Zo heb ik al 3 keer een incassobrief gehad met elke keer een ander verhaal. Ik heb overigens niks open staan en heb betalingsbewijzen gestuurd die goedgekeurd zijn. Zelfs 2 weken geleden iemand aan de lijn gehad van tele2 die zei dat alles gwn in orde was. Liegen kunnen ze goed bij tele2 want kreeg vandaag weer een vordering, met uiteraard weer een verzonnen verhaaltje? Ik zou zeggen blijf gwn door drammen en geef hun hun zin niet
Heb nog nooit zon kansloos bedrijf gezien als Tele2
Stelletje onbenullen
Zit ook al maanden met hun in discussie en zelfs na afspraken gemaakt te hebben gaat het weer fout
De brand erin dat bedrijf
Badge
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen. Fijne dag!
Groet, Maris