ik word er schijtziek van, al een maand bezig 8 keer contact gehad en 5 keer een betalingsbewijs opgestuurd
1e keer betalingsbewijs zeiden ze dat is niet onze rekeningnummer,
2e keer zeiden ze we hebben 20 april een betaling binnen van 23 euro ontvangen maar is niet goed verwerkt ivm een storing bij ons. t wordt opgelost
3e keer we hebben gaan het doorgeven aan de financiele afdeling die nemen contact met u op.
niet gebeurd/ wat er wel is gedaan ze hebben mn moeder gebeld en gezegd dat ik een openstaande betaling heb en als ik niet betaal dan krijg ik problemen, ( abbo van mn moeder staat op mijn naam)
4e keer we hebben 20 april geen 23 euro maar 19 euro ontvangen kunt u weer een betalingsbewijs sturen.
5e keer weer dat is niet onze rekeningnummer.
ik heb 5 maanden geleden ook via ideal betaald naar t zelfde rekening nummer toen was het nog wel jullie iban beetje raar dit.
los het nou gewoon op tele 2
het is jullie fout hebben jullie meerdere keren toegegeven zowel via chat en sms!
ga dan niet je klanten chagrijnig maken voor 4 euro!
zorg er gewoon voor dat ik voor de periode van 01-03-2020/ 31-03-2020 66,98 moet betalen en geen 70,98. dan is het opgelost.
en zorg voor beter opgeleide medewerkers die weten wat wel en niet jullie iban is zowel voor handmatige betalingen en ideal betalingen.!